دسته کامپیوترهای کوچک به بخش محصولات زومیت اضافه شد

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
از این پس مشخصات و قیمت کامپیوترهای کوچک، زیروکلاینت‌ها و تین‌کلاینت‌های موجود در بازار ایران را در بخش محصولات زومیت مقایسه کنید.
تبلیغات

کامپیوترهای کوچک مستقل، زیروکلاینت و تین‌کلاینت‌ها توسط شرکت‌های مختلف برای مصارف مختلف عادی تا مصارف شبکه و... هر ساله ساخته و روانه‌ی بازار می‌شوند. کامپیوترهای کوچک مستقل عموماً مواردی هستند که امکان نصب سیستم‌عامل روی آن‌ها وجود دارد. این کامپیوترها عموماً پردازنده‌‌های مستقل قابل‌قبولی دارند و نیازی به اجزای دیگر برای عملکرد خود ندارند. اغلب برای کاربری‌های خانگی و اداری از این محصولات استفاده می‌شود.

زیروکلاینت‌ها و تین‌کلاینت‌ها دسته‌‌ی دیگری از رایانه‌های کوچک هستند که برای کارایی کامل بخشی یا تمام پردازش‌ها را با اتصال به یک سرور مرکزی انجام می‌دهند و به نوعی یک وابستگی با سیستم مادر دارند. در بخش محصولات زومیت سعی شده که انواع کامپیوترهای کوچک با کامل‌ترین جزئیات ممکن گردآوری شوند.

کامپیوتر کوچک یا مینی پیسی بخش محصولات زومیت

پس از افزوده شدن بخش آل این وان یا کامپیوتر همه‌کاره و درخواست کاربران، بخش کامپیوترهای کوچک نیز با برندهای شناخته‌شده کار خود را آغاز کرده است. انواع کامپیوتر کوچک HP، کامپیوتر کوچک دل، کامپیوتر کوچک اینتل، کامپیوتر کوچک MSI، مک مینی و.... در این بخش در‌ اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته‌اند.

همچنین کاربران و کارشناسان زومیت در این بخش علاوه بر اشتراک تجربه‌ی خود، به سؤالات کاربران در حد توان پاسخ می‌دهند. برای هرچه پربارتر شدن بخش بررسی کاربران لطفاً تجربه‌ی استفاده‌ی خود را از گجت‌ها و محصولاتی که داشته‌اید، با مراجعه به بخش نظرات و بررسی کاربران با دیگران به اشتراک بگذارید. در انتها درخواست می‌کنیم پیشنهاد خود برای دسته‌‌های جدید بعدی بخش محصولات زومیت را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات