درایور آدرنالین AMD 2020 با ۱۲ درصد بهبود عملکرد منتشر شد

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
درایور آدرنالین ۲۰۲۰ AMD منتشر شده است و طبق ادعای این شرکت بهبود عملکرد ۱۲ درصدی را به‌دنبال دارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
تبلیغات

به‌روزرسانی درایور آدرنالین ۲۰۲۰ کارت‌های گرافیک AMD به‌تازگی عرضه شده‌ است. طبق گفته‌ی AMD، در این به‌روزرسانی شاهد ۱۲ درصد بهبود نرخ فریم و عملکرد کارت‌های گرافیک رادئون نسبت به درایور آدرنالین ۲۰۱۹ هستیم.

علاوه بر این بهبود شاهد تعدادی ویژگی جدید نیز در آدرنالین ۲۰۲۰ هستیم؛ از تکنیک دینامیک رزولوشن Radeon Boost گرفته تا فیلترهای رسانه‌ای DirectML برای افزایش ابعاد تصویر و کاهش نویز بصری به کمک یادگیری ماشین. در آخر شایان ذکر است که از رابط کاربری (UI) جدید این درایور نیز یاد کنیم. تصاویری از این رابط کاربری را در پایین مشاهده می‌کنید.

بهبود‌های صورت گرفته در درایور جدید آدرنالین AMD عبارت است از:

رابط کاربری جدید (هم‌اکنون در بازی نیز در دسترس است)بهبودهای AMD Linkبیت‌ریت اولترای جدید (۵۰ مگابیت بر ثانیه، انکدینگ x265 و گیف‌های آنی)رابط کاربری تمیزترظاهر همسان‌شده برای برنامه Radeon SoftwareRadeon Boostتجربه‌ای سریع‌تر و روان‌تر از بازی‌ها با تنظیم رزولوشن صفحه‌نمایشتغییری از صفر تا نامحسوس در کیفیت تصاویرپاسخ‌گویی بهترپشتیبانی از ۸ بازی در هنگام عرضه: اورواچ (تا ۳۸ درصد سریع‌تر)، PUBG (تا ۲۲ درصد سریع‌تر)، بوردرلندز ۳، Shadow of the Tomb Raider،  Rise of the Tomb Raider (تا ۱۰ درصد سریع‌تر)، Destiny 2، GTA5 و COD WW2زبانه تنظیماتتنظیم دلخواه کارت گرافیک خود و مشاهده عملکردی بهتر در بازی‌هانمای ساده‌تر و تنظیمات خودکار پیش‌فرض برای کاربران تازه‌واردتنظیمات پیشرفته موتور، حافظه، ولتاژ و فن برای علاقمندان و حرفه‌ای‌هابررسی ساده کارایی سیستم هنگام بازیزبانه استریمینگبازی یا دسکتاپ خود را به‌طور مستقیم و آنلاین استریم کنیدبهبود پایداریراحتی در اجرا، تنظیم و استفاده از داخل خود بازیاختصاص محیط کنترل مخصوص استریمینگپشتیبانی از میکسر، توییچ، یوتیوب و ...فیلترهای رسانه‌ای DirectML کاهش نویز بصری و فیلترهای افزایش ابعاد (upscaling) با بهره‌گیری از یادگیری ماشینوضوح تصویرجزئیات واضح‌تر در جاهایی که به آن نیاز است، با کمتر از ۲ درصد تأثیر روی عملکرداضافه‌شدن بازی‌های دایرکت‌ایکس ۱۱ (DX11)وجود درجه کنترل برای وضوحقابلیت روشن و خاموش کردن درون بازیآنتی لگ Radeon کاهش لگ ورودی، افزایش سرعت پاسخ‌هاافزودن پشتیبانی از دایرکت اکس ۹ برای پردازنده‌های گرافیکی قبل RX5000فعال‌سازی جهانیمقیاس‌بندی صحیح صفحه‌نمایش (Integer Display Scaling)بخشیدن ظاهری قدیمی و پیکسل آرت مانند به بازی‌های کلاسیکگزینه مقیاس‌بندی اولترا-کریسپ برای صفحات نمایش با PPI بالاهیچ‌کدام از موارد بالا از عملکرد نمی‌کاهندمرورگر وبمرورگر داخلی به گیمرها کمک می‌کند تا اطلاعات مهم را دریافت کننددسترسی مستقیم به آموزش‌های ویدیوییوضعیت سیستمآگاهی از پایین‌تر بودن سخت‌افزار شما از حداقل سخت‌افزار پیشنهادی سازنده بازیبررسی سریع وضعیت اتصال AMD Link شمابه‌روزرسانی راحت و بی‌دردسرگیم سنترتمام بازی‌های خود را، فارغ از فروشگاه‌هایشان، از یک جا اجرا کنیدتنظیمات Radeon Software را برای هر بازی تنظیم کنیدآمار گیمینگ و عملکرد خود را بررسی کنیدپروفایل‌های کاربریGaming/eSports/استانداردایده‌آل برای کاربران تازه‌واردپیش‌فرض‌هایی که تنها با یک کلیک لحاظ می‌شوندنصابنصب یک کلیکه با فکتوری ریست بهبودیافتهحفظ تنظیمات‌های شما میان نصب‌هانصبی تا ۳۴ درصد سریع‌تر
adrenalin 2020
adrenalin 2020
adrenalin 2020
adrenalin 2020

درایور آدرنالین ۲۰۲۰ شرکت AMD از این لینک فایل دریافت است. همچنین AMD ویژگی‌های جدید این درایور را در پستی در بلاگ خود به قلم وارن انگ منتشر کرده‌ است. وارن انگ سمت مدیریت بازاریابی محصولات این شرکت را برعهده دارد.

adrenalin 2020

برای مثال برنامه AMD Link (که هم‌اکنون برای اندروید و iOS موجود است) هم‌اکنون نه‌تنها با وای‌فای که با اتصال اینترنت 4G/5G نیز کار می‌کند. این برنامه به کاربران اجازه استریم بازی‌های از پی‌سی خود به موبایل در هرکجا را فراهم می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات