لاجیتک سخت‌افزارهای گیمینگ خود را بدون کربن تولید خواهد کرد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
به‌عنوان بخشی از تعهدات برای حمایت از توافقنامه‌ی سازگاری با محیط‌زیست پاریس، شرکت لاجیتک تصمیم جدیدی برای کاهش به‌کارگیری کربن گرفته است.
تبلیغات

لاجیتک امیدوار است تا سال ،۲۰۳۰ به‌طور انحصاری از انرژی تجدیدپذیر برای تولید محصولات خود استفاده کند و شگفتی‌هایی برای پایداری بیشتر محیط‌زیست درزمینه‌ی دنیای فناوری به‌ارمغان بیاورد. به‌همین‌منظور، بخش گیمینگ لاجیتک (Logitech Gaming) اعلام کرده است که از کربن در مواد، طراحی، ساخت، بسته‌بندی و حمل‌و‌نقل تمامی محصولات گیمینگش خبری نخواهد بود و تمامی این محصولات از قابلیت بازیافت بهره خواهند برد.

بیش از یک دهه از آغاز فعالیت لاجیتک می‌گذرد و در این مدت، این شرکت محصولات گوناگونی طراحی و عرضه‌ کرده است؛ اما اکنون با محصولاتی بدون کربن، انتشار این عنصر را از سمت خود در جهان به‌حداقل خواهد رساند. مدیرعامل شرکت اشاره‌شده، براکن دارل، درباره‌ی این تصمیم چنین می‌گوید:

ما به‌عنوان شرکتی کوچک در بازار جهانی فعالیت می‌کنیم و امروز رسما متعهد می‌شویم در بخشی از تلاش‌های جهان برای ایجاد جهانی باثبات‌تر نقش داشته باشیم. درواقع، تلاش خود را درزمینه‌ی طراحی‌های پایدار آغاز خواهیم کرد.
لاجیتک

این شرکت فناوری با تلاش خود برای تبدیل به شرکتی بدون تولید کربن، تاکنون ۱۷ هزار تن کربن را در کارخانه تولیدی چین کاهش داده و در تأسیسات تولیدی خود، ۷۵ درصد انرژی تجدیدپذیر به‌دست آورده است. البته لاجیتک، تنها شرکت گیمینگی نیست که قصد خنثی‌سازی کربن را دارد؛ چراکه مایکروسافت نیز اعلام کرده است Carbon Neutral Xbox را به‌منظور ایدئال‌های سازگار با محیط‌زیست تولید خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات