سونی از هدفون وایرلس جدید خود با نام h.ear رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سونی در نمایشگاه CES 2016 از هدفون‌های بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد که ترکیبی از راحتی و صدایی شفاف را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هدفون‌های بی‌سیم روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند و از همین رو شرکت‌های زیادی اقدام به معرفی انواع محصول در این رده می‌کنند. سونی به عنوان یکی از سردمداران سیستم‌های صوتی و تصویری جهان، در نمایشگاه CES 2016 از جدید‌ترین هدفون بی‌سیم خود با نام h.ear رونمایی کرد که تمامی نیاز‌های کاربران را برطرف خواهد کرد. با وجود نام عجیب این دستگاه، هدفون بی‌سیم سونی عملکرد فوق‌العاده‌ای در پخش موسیقی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. تکنولوژی حذف نویز این هدفون با بررسی سطح صدای محیط، اقدام به اعمال بهترین حالت حذف نویز می‌کند. با وجود جمعیت کثیر و در نتیجه صدای زیاد محیط سالن‌ نمایشگاه، h.ear عملکرد بسیار خوبی در حذف صداهای محیط به نمایش گذاشت و حتی در میزان بلندی متوسط صدا، نویز و صدای جمعیت حضار تاثیری در تجربه‌ی صوتی هدفون سونی نداشت. 

h.ear به کلید خاموش و روشن مجهز شده که از نظر ما بسیار کاربردی است. در زمینه‌ی جفت‌سازی هدفون نیز با وجود بلوتوث‌های فعال بسیار در محیط نمایشگاه، h.ear به راحتی دستگاه مورد نظر ما را یافت و با سرعت بالایی اقدام به اتصال به آن کرد. در بخش کیفیت صدای خروجی، h.ear از اکثر هدفون‌های آزمایش شده در نمایشگاه عملکرد بسیار بهتری داشت. در آزمایش ما ژانر‌های مختلف موسیقی پخش شد که سونی تبحر بالای خود در تولید دستگاه‌های صوتی را با تجربه‌ی صوتی بالا رقم زد. باس دستگاه در حد مطلوبی قرار داشت و نه کمبود آن حس می‌شد، نه مانند بعضی از هدفون‌های موجود باس بیش از حدی ارائه داد. شفافیت صدا نیز در h.ear ایده‌آل بوده و سونی وظیفه‌ی خود در تیون کردن هدفون را به خوبی انجام داده بود.

طراحی h.ear نیز به خوبی انجام شده است و حس خستگی را به کاربر منتقل نمی‌کند. طبق ادعای سونی این هدفون در حالت شارژ کامل، تا ۲۰ ساعت قادر به پخش مداوم موسیقی خواهد بود. در حال حاضر هنوز قیمت h.ear اعلام نشده است؛ اما می‌توان تخمین قیمتی برابر با۳۵۰ الی ۴۰۰ دلار را داشت.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات