ال جی نمایشگر ۷۷ اینچی Rollable را در CES 2016 معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از دو هفته تا آغاز به کار نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی در لاس وگاس آمریکا باقی است و از این‌رو بسیاری از کمپانی‌ها در حال آماده‌سازی برای شرکت در این گردهمایی بزرگ هستند. ال جی نیز طبق معمول با محصولات متنوعی در این نمایشگاه حاضر خواهد شد. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که کره‌ای‌ها در CES 2016، نمایشگر OLED جمع شدنی خود را معرفی خواهند کرد.
تبلیغات

ال‌جی در نمایشگاه CES  2016 با دست پر حاضر خواهد شد. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی که در حال برنامه‌ریزی برای حضور در این نمایشگاه است، نسل جدیدی از لوازم خانگی خود را به همراه تلویزیون‌های هوشمند و سیستم‌های صوتی به نمایش خواهد گذاشت. برای مثال ال‌جی تاکنون رسما اعلام کرده که در نمایشگاه CES 2016 نسل جدید جارو‌های هوشمند خود را که به فناوری واقعیت مجازی مجهز هستند، رونمایی خواهد کرد. همچنین باید به سه سیستم صوتی جدید Music Flow  و X-Boom نیز اشاره کرد که در لاس وگاس پیش روی علاقمندان قرار خواهد گرفت.

اما این تمام ماجرا نیست. براساس اطلاعات ارائه شده ال‌جی نسل جدیدی از نمایشگر‌های Rollable خود را معرفی خواهد کرد. نمایشگر‌های OLED با قابلیت رول شدن، نمونه‌ای از نمایشگر‌های انعطاف پذیر هستند که می‌توان آن‌ها را همچون پارچه، حول محور عرضی جمع کرد. همانطور که می‌دانید ال‌جی در کنار سامسونگ یکی از بزر‌گ‌ترین تولیدکنندگان پنل‌های نمایشی است که در سال‌های اخیر تحقیقات بسیاری را در زمینه‌ی تولید نمایشگر‌های خم شدنی، انعطاف پذیر و خمیده انجام داده است. این کمپانی حتی محصولاتی نظیر جی فلکس و جی فلکس ۲ را نیز با استفاده از این نمایشگرها روانه‌ی بازار کرده است. ال‌جی سال گذشته‌ نیز نمایشگری ۱۸ اینچی با چنین قابلیتی معرفی کرد. با توجه به سرمایه‌گذاری ال‌جی در این زمینه، دور از انتظار نیست اگر ببینیم ال‌جی فناوری جدیدی را در رابطه با نمایشگر‌های منعطف در CES 2016 معرفی کند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع آگاه، ال‌جی در جریان CES 2016 نسخه‌ای ۷۷ اینچی از نمایشگر Rollable خود را رونمایی خواهد کرد. این پنل نمایشی OLED را باید بزرگ‌ترین نمونه‌ی توسعه یافته از نوع خود در این نمایشگاه خواند. هر چند سخنگوی ال‌جی در این مورد اظهار نظری نکرد، اما یکی از منابع آگاه مدعی شده که ال‌جی در حال حاضر توانایی و دانش فنی لازم برای تولید انبوه این نوع صفحات نمایش را در دست دارد، اما این کمپانی در انتظار ایجاد نیاز در بازار برای تولید این نمایشگر‌ها در قالب محصولاتی است که به طور حتم جذاب خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات