BOXX کوچکترین ورک‌استیشن اورکلاک‌ شده جهان را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
وقتی صحبت از سیستم‌های کوچک و کامپکت می‌شود احتمالا به HTPC‌ یا چیزهای شبیه به آن فکر می‌کنیم. به تازگی شرکت BOXX یک ورک‌استیشن بسیار کوچک با نام APEXX 1 را معرفی کرده است. با ما در زومیت همراه باشید.
تبلیغات

BOXX با عرضه‌ی این ورک‌استیشن استاندارهای ابعادی این سیستم‌ها را متحول کرده است. عرض دستگاه چیزی کمتر از ۵ اینچ است، ارتفاع دستگاه ۸.۵ اینچ بوده و طول آن ۹ اینچ در نظر گرفته شده. همین ابعاد کوچک باعث شده تا APEXX 1 به کوچک‌ترین ورک‌استیشن جهان تبدیل شود.

دو مدل از سری دستگاه‌های APEXX ارائه شده است؛ مدلی با پردازنده‌ی i7 و مدلی با پردازنده‌ی زئون. مدل i7 با هشت هسته‌ی اورکلاک شده به ۴ گیگاهرتز و رم ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR4 تجهیز شده است. در مدل دوم که از Zeon E5 در آن استفاده شده است شاهد یک پردازنده‌ی ۱۸ هسته‌ای با رم ۶۴ گیگابایتی هستیم. مدل‌های مبتنی بر پردازنده‌های اسکای لیک به زودی در دسترس خواهند بود.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

وقتی صحبت از کارت گرافیکی می‌شود دو انتخاب از دو شرکت بزرگ این عرصه در اختیار شما خواهد بود. خریدار می‌تواند بین دو کارت گرافیک انویدیا کوادرو و AMD فایرپرو یکی را انتخاب کند. در قسمت ذخیره‌سازی نیز شما می‌توانید بهترین‌ها را به خدمت بگیرید. شما بین M.2 PCI-Express NVMe و استفاده از دو جایگاه ۲.۵ اینچی برای استفاده از انواع درایوهای SATA3 آزاد هستید. در این ورک‌استیشن کوچک از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع دوگانه برای کاهش حرارت تولید شده توسط اجزای دستگاه استفاده شده است. به دلیل استفاده از سیستم خنک‌کننده حلقه بسته در این دستگاه، مشکلات مربوط به گرد و خاک به حداقل ممکن رسیده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

تعداد زیادی درگاه USB 3.0 و USB 3.1 در APEXX 1 برای شما موجود خواهد بود و قطعا مشکلی از نظر کمبود درگاه برای اتصال حافظه‌های خارجی نخواهید داشت. همچنین پورت‌های eSATA، USB 2.0 و PS2 نیز در پشت دستگاه موجود است. BOXX در این محصول از کارت صدای ۷.۱ کاناله با خروجی S/PDIF استفاده کرده است. در APEXX 1 شاهد استفاده از PSU خارجی برای کاهش ابعاد دستگاه هستیم.

ممکن است قدرت رندر یک ورک‌استیشن برای شما کافی نباشد و طالب قدرت بالاتری برای کارهای خود باشید. شما می‌توانید برای افزایش قدرت APEXX 1 آن را به ورک‌استیشن دیگر یا یک renderPRO 1 (محصولی که به زودی در دسترس خواهد بود) متصل کنید. این محصول با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس عرضه می‌شود و قیمت APEXX 1 را سخت‌افزاری که برای آن انتخاب می‌کنید مشخص خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات