مشخصات ظاهری و فنی نسل جدید کروم کست گوگل فاش شد

جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعات منتشر شده حکایت از این دارد که نسل جدید کروم کست گوگل در راه است. انتشار اسناد منتشر شده علاوه بر وعده‌ی عرضه‌ی این محصول در آینده‌ی نزدیک، اطلاعاتی را از مشخصات فنی و ظاهری این محصول ارائه کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

شنیده‌ها حکایت از این دارد که گوگل همزمان با معرفی گوشی‌های هوشمند نکسوس خود، طیف جدیدی از محصولات دیگر نظیر نسل جدید کروم کست را نیز معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد. براساس سندی که ساعاتی پیش انتشار یافت، اطلاعاتی از مشخصات فنی و ظاهری محصول جدید گوگل فاش شده است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، نسل جدید کروم کست ظاهری شبیه به ماهی‌تابه داشته و در رنگ‌های قرمز، مشکی و زرد روانه‌ی بازار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، این محصول از ارتباط بی‌سیم 802.11ac پشتیبانی می‌کند.

از جمله قابلیت‌های جدید این محصول باید به feeds برای نمایش خلاصه‌ای از وضعیت شبکه‌ی احتماعی و تصاویر، Fast Play برای برقراری ارتباط با پهنای باند بیشتر در مقایسه با نسل کنونی و Chromecast Audio با قابلیت اتصال کروم‌کست به بلندگو از طریق پورت Auxiliary اشاره کرد. احتمالا نسل آینده‌ی کروم کست در زمینه‌ی صدا از قابلیت‌های دیگری نظیر Android Audio Mirroring پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود نسل جدید نیز همچون گذشته از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل شود.

نسل اول کروم کست دو سال پیش توسط گوگل روانه‌ی بازار شده و به نظر می‌رسد زمان آن رسیده تا غول جستجو نسل جدید این محصول را روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات