لاجیتک کیبورد CREATE را برای آیپد پرو معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی لاجیتک با اپل همکاری نزدیکی داشته تا بتواند کیبوردی برای آیپد پرو بسازد. CREATE کیبوردی است که لاجیتک به عنوان جایگزینی برای اسمارت کیبورد اپل معرفی کرده است.
تبلیغات

تنها چند ساعت پس از این که اپل به طور رسمی آیپد پرو را معرفی کرد، لاجیتک اولین ابزار جانبی برای این تبلت را رونمایی کرد. این کیبورد که CREATE نام دارد، به گفته لاجیتک بهترین کیبوردی است که این کمپانی برای آیپدها تولید کرده است. لاجیتک می‌گوید برای اطمینان از این که CREATE با همه قابلیت‌های آیپد پرو یکپارچه می‌شود، در حین ساخت آن، رابطه نزدیکی با اپل داشته است.

CREATE از طریق درگاه جدید اسمارت کانکتور به آیپد پرو متصل می‌شود، که به معنای این است که هیچ گاه نیاز به شارژ کردن کیبورد ندارید. همچنین اتصال از طریق درگاه مغناطیسی اسمارت کانکتور باعث می‌شود تا نیازی به جفت کردن دو دستگاه با یکدیگر از طریق بلوتوث نباشد. این کیبورد کامل با چینشی که دارد، باعث می‌شود تا تایپ کردن با آن کاملا راحت و یکپارچه باشد. این کیبورد همچون کیبوردی که خود اپل برای تبلت جدیدش ارائه می‌کند، 

 کیبورد CREATE برای آیپد پرو همزمان با آیپد پرو روانه بازار می‌شود تا کاربرانی که می‌خواهند برای آیپد پرو کیبورد هم بخرند، به جز کیبورد اپل انتخاب‌های دیگری هم داشته باشند. آیپد پرو در ماه نوامبر روانه بازار می‌شود. اسمارت کیبورد اپل ۱۶۹ دلار قیمت دارد و انتظار می‌رود کیبورد لاجیتک نیز قیمتی در همان حد و اندازه داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات