لاجیتک موس و کیبورد بلوتوث جدید خود را برای دستگاه‌های موبایل معرفی کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
لاجیتک یکی از برندهای مشهور تولید لوازم جانبی برای کامپیوترهای، از ست جدید موس و کیبورد بلوتوث خود برای دستگاه‌های موبایل رونمایی کرد.
تبلیغات

به تازگی کمپانی لاجیتک از کیبورد بلوتوث لاجیتک K380 و موس بلوتوث لاجیتک M535 رونمایی کرده است که با تمامی دستگاه‌ها سازگار می‌شوند. هر دو محصول زیبا، خوش‌دست و بسیار سریع هستند و در هر شرایط از محل کار گرفته تا محیط خانه می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. این ست بلوتوث بیشتر با هدف سهولت کار با دستگاه‌های موبایل طراحی شده‌اند.

موس و کیبورد جدید لاجیتک به راحتی با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار می‌شود و می‌توانید خیلی راحت به عنوان جایگزین لپ‌ تاپ از آنها استفاده کنید. عملکرد کیبورد بلوتوث K380 که روی چند دستگاه کار می‌کند، مانند یک کیبورد فول برای دستگاه‌های دسکتاپ است که باعث می‌شود بتوانید خیلی راحت تایپ کنید. حداکثر سه دستگاه می‌توانند به این کیبورد متصل شوند و هر زمان که خواستید می‌توانید بین آنها سوئیچ کنید.

در کنار این کیبورد موس لاجیتک M535 به کاربران کمک می‌کند تا خیلی راحت و سریع بین دستگاه‌های مختلف مجهز به سیستم عامل‌ها اندروید، مک، کروم یا ویندوز کار کنند. برخلاف موس‌های معمولی موجود در بازار می‌توانید از این موس روی هر سطحی استفاده کنید که این ویژگی به لطف سنسور اپتیکال لیزری امکان‌پذیر می‌شود.

در واقع فرقی نمی‌کند از موس بلوتوث لاجیتک روی سطح صاف یا سطح نرم استفاده کنید، در هر حال این محصول به خوبی نسبت به حرکات دست و دستورات شما واکنش نشان می‌دهد. دکمه ناوبری این موس نیز قابلیت برنامه‌ریزی دارد و می‌توانید مشخص کنید هر کلیک چه پاسخی را ارائه کند.

قیمت ماوس لاجیتک M535 حدود ۱.۷ میلیون تومان و قیمت کیبورد لاجیتک K380 حدود ۱.۸ تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات