شیائومی پیشتاز بازار روتر خانه‌های هوشمند چین است

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
با گسترش صنعت خانه‌های هوشمند، شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری سرمایه گذاری زیادی در زمینه تولید محصولات مرتبط با خانه‌های هوشمند انجام داده‌اند. طبق گزارش موسسه تحقیقاتی Analysys، شیائومی که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده حالا بیشترین سهم از بازار روترهای خانه‌های هوشمند را در چین در اختیار دارد.
تبلیغات

موسسه تحقیقاتی Analysys‌ گزارش تحقیقاتی از بازار چین منتشر کرده که سهم شرکت‌های مختلف را از بازار روتر خانه‌های هوشمند چین نشان می‌دهد. طبق این گزارش، شیائومی در صدر بازار روتر خانه‌های هوشمند در چین قرار دارد و لنوو جایگاه دوم را در اختیار دارد. 

طبق گزارش موسسه آنالیسیس در سه ماه دوم سال ۲۰۱۵ شیائومی ۶۰.۶ درصد از بازار چین را در اختیار داشته و لنوو با ۱۹ درصد در رتبه دوم قرار داشته است. این گزارش نشان می‌دهد که از زمان عرضه اولین روتر خانه‌های هوشمند در بازار چین، این صنعت رشد زیاد و سریعی داشته تا آنجا که کل فروش روترهای خانه هوشمند در ۳ ماه دوم سال ۵ ۲۰۱ در بازار  چین به ۴,۲۸۹,۵۳۶ دستگاه رسیده است.

xiaomi mi router market share 03

حالا شیائومی در کنار تجارت گوشی‌های هوشمند خود که با برنامه‌ریزی دقیق به موفقیت در آن دست یافته و اهداف جاه طلبانه‌ای را هم برای آینده بخش موبایل خود ترسیم کرده است در نظر دارد تا در تجارت روتر خانه‌های هوشمند نیز بازار را تحت سلطه خود در بیاورد.  علاوه بر این، شیائومی  در زمینه پاور بانک‌ها، محصولات مرتبط با خانه‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و سایر محصولات مرتبط با فناوری نیز در حال توسعه و رشد سریعی است.

فروشگاه اینترنتی چهل بازار برای استفاده‌ی آسان کاربران، روتر مینی شیائومی را با صفحه‌ی پیکره‌بندی انگلیسی ارائه می‌دهد. جهت ورود به صفحه‌ی پیکره‌بندی روترهای شیائومی کافی است از طریق مرورگر سیستم خود، وارد آدرس 192.168.31.1 شوید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات