سامسونگ سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با ضخامت ۵ میلی متر را معرفی کرد

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی‌های هوشمند این روزها باریک‌تر و سبک‌تر از پیش می‌شوند، از این‌رو ماژول‌های باریک‌تر نیز باید مورد استفاده قرار گیرند. در همین راستا سامسونگ  یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با ضخامت ۵ میلی‌متر معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در جهت باریک‌تر کردن هر چه بیشتر محصولات خود یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با ضخامت ۵ میلی متر را معرفی کرده است. با استفاده از این سنسور جدید احتمالا دیگر شاهد بیرون زدگی لنز دوربین نبوده و گوشی‌های هوشمند نیز بیش از میزان کنونی باریک‌تر خواهند شد.

سنسور جدید سامسونگ S5K3P3 نام دارد و ضخامت آن کمتر از پنج میلی‌متر است. براساس اطلاعات ارائه شده هرچند این سنسور از نظر ضخامت ۲۰ درصد باریک‌تر شده اما کیفیت آن همانند سنسور‌های تصویر با اندازه‌ی پیکسل ۱.۲ میکرومتر است. در این سنسور نیز می‌توان فناوری ایزوسل را مشاهده کرد که در گلکسی اس ۵، گلکسی نوت ۴، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج مورد استفاده قرار گرفته بود.

کیوشیک هونگ- قائم مقام بازاریابی SLSI سامسونگ در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما بسیار خرسندیم که اعلام کنیم که اولین سنسور با اندازه‌ی پیکسل  یک میکرومتری را روانه‌ی بازار خواهیم کرد. ارمغان این سنسور طراحی باریک‌تر گوشی‌ها در کنار دوربینی با قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات