شیائومی کیبورد مکانیکی ۴۵ دلاری معرفی کرد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی شیائومی، صفحه‌کلید مکانیکی جدیدی معرفی کرده که جنس بدنه‌ی آن آلومینیومی است و ۸۷ کلید دارد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته‌ی یک تیزر تبلیغاتی از کمپانی شیائومی منتشر شد که مربوط به صفحه‌کلید جدید این کمپانی بود و حالا این محصول رسما معرفی شده است. کیبورد مکانیکی شیائومی که نام آن مشخص نیست، امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی را ارائه می‌کند و علاوه بر این قیمت آن نیز مناسب است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این کیبورد داشته باشیم.

این کیبورد ۸۷ کلید دارد و ابعاد آن هم ۳۸۵ در ۱۲۸ در ۳۱.۶ میلی‌متر است و وزنی ۹۴۰ گرمی دارد. این محصول از طراحی شش لایه بهره می‌برد و بدنه‌ی آن نیز از جنس آلومینیوم H32 است. شکل و ظاهر نهایی این صفحه‌کلید نیز بسیار زیبا بوده و در برابر سایش نیز مقاوم است.

طراحی این کیبورد به نحوی است که ارگونومی بسیار خوبی دارد و در زاویه‌ی ۶ درجه قرار می‌گیرد و به همین دلیل حتی پس از چند ساعت کار با آن، کاربر احساس خستگی نخواهد کرد. کلید‌های این محصول از جنس پلی‌کربنات و رزین ABS بوده و رنگ آن نیز سفید است. حروف چاپ شده روی کلید‌های کیبورد جدید شیائومی ضد فرسایش است و می‌توان آن‌ها را با کلید‌های جدید تعویض کرد. همین امر موجب شده تا امکان سفارشی کردن کیبورد توسط خریداران این محصول فراهم شود.

TTC Red Switches نیز باعث می‌شود تا این صفحه‌کلید برای گیمرها بسیار مناسب باشد. یک چیپ‌پردازشی ۳۲ بیتی با معماری ARM نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که با نرخ رفرش ۱۰۰۰ مگاهرتز باعث می‌شود تا سرعت پاسخگویی فشار کلید‌ها به یک میلی‌ثانیه برسد و علاوه بر این، می‌توان در این کیبورد، تا ۱۱ کلید را به صورت همزمان و بدون به وجود آمدن هیچگونه تداخلی فشار داد.

محصول مورد اشاره مجهز به چراغ‌های ال‌ای‌دی ۳۵۲۸ با میزان روشنایی ۶ سطحی است. شما می‌توانید این چراغ‌ها را به نحوی تنظیم کنید که همگی سفید باشند یا یک رنگ سفید مایل به نارنجی را نشان دهند. کلید‌های اصلی از جمله کلید ویندوز، کپس‌لاک، اسکرول‌لاک و کلید‌های تابع روی این کیبورد تعبیه شده‌اند. مهم‌تر از همه، قیمت بسیار مناسب این محصول است که تنها ۴۵ دلار تعیین شده و امکان پیش‌خرید آن از هم اکنون وجود دارد. عرضه‌ی کیبورد مورد اشاره نیز از تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر ماه) آغاز خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این صفحه‌کلید را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات