بازی های بیشتری را همراه داشته باشید

یک‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
با گسترش صنعت بازی‌سازی در دنیا حجم بازی‌هایی که ارائه می‌شوند نیز روزبه‌روز بیشتر می‌شود و از این‌رو گیمرهای حرفه‌ای اهمیت داشتن فضای ذخیره‌‌سازی بالا و پرسرعت را بیشتر احساس می‌کنند. شرکت تایوانی ای‌دیتا که پیشرو در صنعت تولید تجهیزات ذخیره‌سازی است خبر خوبی برای گیمرها، به‌خصوص کاربران ایکس‌باکس دارد!
تبلیغات

 کنسول‌های بازی Xbox One در حال حاضر 1 ترابایت هارددیسک داخلی دارند که باعث می‌شود استفاده‌کنندگان با کمبود فضای ذخیره مواجه شوند چون اکثر بازی‌ها در حدود 50 گیگا‌بایت ارائه می‌شوند که شامل به روز رسانی‌ها و داده‌های اضافی قابل دانلود نیز است. در این مواقع هاردیسک HD650X ای‌دیتا مورد نیاز است. کاربران می‌توانند نسخه 2 ترابایتی این هارددیسک را تهیه کنند که دو برابر کنسول بازی ظرفیت داشته و فضای مورد نیاز برای کاربری فعلی و نسخه‌های آتی را فراهم می‌کند. با استفاده از HD650X استفاده کنندگان از Xbox مجبور نخواهند بود به هنگام تهیه بازی‌های جدید، نسخه‌ها و بازی‌های قبلی را پاک کنند. استفاده از HD650X ضروری به نظر می‌رسد به خصوص هنگامی که خریداران بتوانند با طرح طلایی Xbox ماهیانه بازی‌های رایگان دانلود کنند که در این صورت به فضای زیادی برای دخیره‌سازی نیاز خواهد بود.

در کنار دوام بالا از طراحی خلاقانه لذت ببرید

HD650X بر مبنای مدل مستحکم HD650 طراحی شده است. این مدل دارای پوشش سختی است که آن را مقابل ضربات و سقوط از ارتفاع محافظت می‌کند و برای بازی کنندگان مناسب است. برای شباهت و انطباق کامل با Xbox محصول HD650X با زمینه‌های سبز و مشکی (همانند لوگوی Xbox) طراحی شده است. ای‌دیتا همزمان با این محصول، هاردیسک دیگری را نیز معرفی کرد که به ذوق کاربران خاص گجت‌ها خوش می‌آید! HD710M بر مبنای محصول مقاوم و مستحکم HD710 طراحی شده است. این محصول استاندارد IEC IP68 را با موفقیت سپری کرده است که به معنای مقاومت در عمق 150 سانتیمتری آب به مدت 60 دقیقه و حفاظت کامل در مقابل گرد و غبار است. این محصول استاندارد نظامی ارتش آمریکا MIL-STD-810G 516.6 را نیز با موفقیت گذرانده و به معنای مقاوت در برابر ضربات حاصل از سقوط از ارتفاع است. طراحان ADATA ظاهر استتار در جنگل را برای مدل HD710M برگزیده‌اند که باعث می‌شود ویژگی‌های مقاوم بودن آن بیشتر به نظر بیاید. برای طرفداران محصولات نظامی این محصول یک طراحی جذاب خواهد بود. HD710M و HD650X از پوشش سیلیکونی مقاوم با لایه‌های چندگانه ساخته شده‌اند که حفاظت در برابر آسیب را افزایش می‌دهند.

 در سریع‌ترین زمان ممکن به فایل‌ها دسترسی داشته باشید

HD 710M و HD 650X با درگاه‌های سیستم عامل‌هایی مانند Windows 10 و New Xbox One Experience کار می‌کنند که نیاز به درایور ندارند با استفاده از رابط USB 3.0 تا 5 گیگابیت بر ثانیه را می‌توان انتقال داد. لذا با استفاده از HD650X به عنوان یک هارد دیسک خارجی می‌توان از سرعت بالاتری در نصب بازی‌ها و اجرای آنها نسبت به هارد دیسک داخلی Xbox لذت برد. هر دو این محصولات را به زودی با 3 سال ضمانت تعویض شرکت آونگ به همراه سرویس پلاس (یکسال ریکاوری رایگان اطلاعات) می‌توانید در بازار ایران خریداری کنید.

HD650X در سایت آونگ: https://avang.ir/?p=310339

HD710M در سایت آونگ: https://avang.ir/?p=310328

استاندارد IP چیست: https://avang.ir/?p=216986

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات