پاوربانک یا پاور بمب؟

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پاور‌بانک وسیله‌ای شیمیایی است و به راحتی می‌تواند برای شما دردسر‌ساز شود.
تبلیغات

سرعت اینترنت موبایل و کاربردهایش روز به روز در حال افزایش است. امروزه در کشورمان ایران نیز اینترنت 3G و سرویس‌های پرسرعت اینترنت موبایل، بسیار پرطرفدار هستند. در چنین شرایطی موبایل‌ها توان نگهداری شارژ کافی را ندارند و با WiFi روشن و سرویس داده، شارژ شما به سرعت خالی می‌شود. در چنین شرایطی فقط پاوربانک‌ها می‌توانند به داد شما برسند.

پاوربانک‌ها که به نام شارژر همراه یا باطری همراه نیز خوانده می‌شوند، منبع ذخیره‌ی انرژی زاپاس شما هستند و به زودی تعداد زیادی از آن ها را در دست اطرافیان‌تان خواهید دید. اما پاور‌بانک وسیله‌ای شیمیایی است و به راحتی می‌تواند برای شما دردسر‌ساز شود. بسیاری از سازندگان نا‌معتبر پاور‌بانک امروزه از باتری‌های بازیافتی و ترمینال‌های خراب استفاده می‌کنند. ممکن است این پاوربانک‌ها ارزان باشند؛ ولی ریسک نشت اسید باتری و انفجار را به همراه دارند و ممکن است شما به جای پاور‌بانک، در حال حمل یک بمب ساعتی در کیفتان باشید!

ADATA PV100

به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم پاور‌بانک را فقط از برندهای معتبر بخرید. ای‌دیتا برند پیشرو در ساخت حافظه و لوازم جانبی موبایل، یکی از این برندهای قابل اطمینان است که قصد معرفی دو مورد از پاوربانک‌هایش را داریم.

ADATA PV100 پاور‌بانکی است با ظرفیت 4200 میلی آمپر که کیفیت بالا را به همراه 6 مدار محافظ ارائه می‌کند.شارژ بیش از حد، اتصالی، دمای بالا و همه‌ی خطرات احتمالی، به طرز هوشمندانه‌ای رفع شده‌اند. جالب است بدانید که به دلیل توان خروجی 2100 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ این پاور‌بانک نیز بیش از دوبرابر سرعت شارژ با USB است. مدل دیگر پاور بانک ای‌دیتا با ظرفیت 5000 میلی آمپر، PC500 نام داشته که به همراه خود یک کیف زیبا نیز دارد.

ADATA PV100

برای اطلاعات بیشتر راجع به پاوربانک ای دیتا PV100 به وب سایت آونگ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات