جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک موتورولا اج ۲۰ پرو

سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا اج ۲۰ پرو با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی Snapdragon 870 5G روانه‌ی بازار می‌شود. در‌ادامه با ویدئو جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک زومیت به گوشی موتورولا همراه ما باشید.
تبلیغات

اج 20 پرو، پرچم‌دار موتورولا، با قیمتی گران‌تر از نسخه‌ی معمولی (حدود ۷۰۰ یورو) عرضه می‌شود. موتورولا Edge 20 Pro هم‌خانواده‌ی مدل‌های Edge 20 Lite (مدل اقتصادی) و Edge 20 (مدل میان‌رده) است و با ۶ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌دست کاربران می‌رسد. از‌آن‌‌‌جا‌که با محصولی پریمیوم طرف هستیم، انتظارات نسبتاً زیادی هم از آن داریم. در‌ادامه، مشخصات فنی موتورلا اج 20 پرو را مرور خواهیم کرد.

نمی‌توان انکار کرد که موتورولا در بازاری به‌شدت رقابتی با حضور برندهایی همچون شیائومی و ریلمی و وان‌پلاس فعالیت می‌کند و رقبایی را سر راه خود می‌بیند که با برچسب قیمتی معقولانه و به‌صرفه گوشی‌هایی با مشخصات فنی و قابلیت‌های جذاب راهی بازار می‌کنند. طبیعتاً همه‌ی ما دوست داریم هزینه‌ی کمتری برای خرید گوشی بپردازیم؛ اما درعوض امکانات بیشتری دریافت کنیم. بااین‌حساب، وقتی نوبت به پرچم‌دار 5G موتورولا، یعنی Edge 20 Pro می‌رسد، انتظاراتمان هم از گوشی با احتساب قیمت آن بیشتر می‌شود.

موتورولا اج ۲۰ پرو درواقع جانشین مستقیم Motorola Edge محسوب می‌شود که تفاوت‌های زیادی نیز با نسل قبل دارد. نتیجه‌ی تغییرات مذکور گوشی هوشمندی مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED بت نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز تطبیقی (به‌همراه HDR10+)، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است.

قلب تپنده‌ی گوشی پریمیوم موتورولا را تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 870 تشکیل می‌دهد که می‌تواند امکان اتصال به اینترنت 5G را برای کاربران فراهم کند. ویژگی‌های ذکرشده می‌توانند گوشی پریمیوم موتورولا را به یکی از گزینه‌های جذاب، اما مقرون‌به‌صرفه‌ی بازار تبدیل کنند.

گوشی موتورولا اج ۲۰ پرو را شرکت هماتلکام برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات