این سبک‌ترین کارت گرافیک اکسترنال بازار است

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کارت گرافیک اکسترنال OneXGPU از نمای روبه‌رو
شرکت OneXPlayer از جدیدترین کارت گرافیگ اکسترنال خود رونمایی کرده است که ابعاد کوچک را با قدرت زیاد ترکیب می‌کند.
تبلیغات

OneXGPU که ۷۸۹ گرم وزن دارد، به عنوان کوچک‌ترین و سبک‌ترین کارت گرافیک اکسترنال جهان وارد بازار شده است و راهکاری بالقوه برای مشکل رایج لگ در اجرای بازی‌ها در لپ تاپ های با پردازنده های ضعیف ارائه می‌‌دهد.

براساس اطلاعات رسمی، این دستگاه از گرافیک AMD از نوع Radeon RX 7600M XT مبتنی بر معماری RDNA 3 و فرآیند تولید ۶ نانومتری برخوردار است که می‌تواند باعث بهبود قابلیت‌های پردازش گرافیکی بازی در لپ‌تاپ و کنسول‌های کوچک شود.

کارت گرافیک اکسترنال OneXGPU در کنار کنسول بازی دستی

OneXGPU با حداکثر عملکرد محاسباتی ۲۱٫۴ ترافلاپس در فرمت تک‌دقتی و ۲۰۴۸ پردازنده‌ی جریانی، برای تولیدکنندگان محتوا و گیمرها کاملاً رضایت بخش خواهد بود. همچنین برای رفع نگرانی‌ها در مورد عمر باتری، این کارت گرافیک اکسترنال شارژ ۲۸۰ وات و ویژگی شارژ معکوس ۱۰۰ وات را فراهم می‌کند.

از نظر خنک سازی، OneXGPU به محفظه‌ی بخار مجهز است. این سیستم سطح سروصدا را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد و باعث می‌شود فن خنک کننده حتی در بالاترین دور هم صدای زیادی نداشته باشد.

کارت گرافیک اکسترنال OneXGPU و فن خنک کننده‌ی آن

در بخش اتصالات، این محصول رابط‌های مختلفی مانند Oculink و USB 4 را در کنار پورت HDMI و دیسپلی پورت و Ethernet ارائه می‌کند که انعطاف پذیری لازم را برای تنظیمات مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهند. طراحی OneXGPU با نورپردازی RGB در کناره‌های آن تکمیل می‌شود.

شرکت سازنده، قیمت کارت گرافیک اکسترنال جدیدش را ۵۹۹ دلار اعلام کرده است. با این حال، شرکت Onexplayer قصد دارد از تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) قیمت ONEXGPU را از ۵۹۹ دلار به ۷۸۹ دلار افزایش دهد. این برند همچنین پیشنهادهایی دارد که بتوانید این دستگاه را به همراه یک کنسول بازی دستی به انتخاب خود به قیمت ارزان تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات