ازراک با هیولای گرافیکی جدیدش به استقبال زمستان رفت

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کارت گرافیک سه فن ازراک Radeon RX 7900 XT با رنگ سفید
ازراک از سری جدید کارت‌های گرافیک سفارشی AMD با رنگ هیجان‌انگیز سفید پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

کارت‌های گرافیک به رنگ سفید همیشه در بازار کمیاب هستند؛ بنابراین، داشتن کارت گرافیگی با این رنگ لذت خاصی دارد. ازراک پس از عرضه‌ی آخرین نسخه‌های سفارشی از پردازنده های گرافیکی AMD مبتنی‌بر معماری RDNA 3، حالا تصمیم گرفته است تا مدلی جدید را با عنوان فانتوم گیمینگ عرضه کند.

کارت گرافیک Radeon RX 7900 XT‌ از سری فانتوم گیمینگ ازراک برخلاف مدل عادی که از رنگ مشکی استفاده می‌کند، به رنگ سفید مزین شده است و غیر از این موضوع تغییر خاص دیگری در آن نمی‌بینیم. همچنین، ازراک نوعی رنگ سفید با نام تایچی از کارت‌های گرافیک RX 7900 XTX و رنگ Steel Legend White از کارت گرافیک RX 7800 XT و RX 770 XT و RX 7600 دارد.

کارت گرافیک سه فن ازراک Radeon RX 7900 XT با رنگ سفید

براساس اطلاعات رسمی، کارت گرافیک سفید رنگ ازراک با فن‌ خنک کننده سفیدرنگ برای تکمیل طراحی کلی همراه است. با‌این‌حال، برد اصلی این کارت گرافیک همچنان مشکی است. این گرافیک با سه فن خنک‌کننده‌ همراه است که هرکدام اندازه‌ی ۱۰ سانتی متری دارند. طراحی جلویی این GPU نیز با نوار زیبایی از ترکیب چندرنگ همراه است که از بالا به پایین امتداد یافته.

ازآن‌جاکه این کارت گرافیک AMD گرمای بسیار زیادی تولید می‌کند، ازراک ۶ لوله‌ی حرارتی را درکنار هیت‌سینکی بزرگ برای آن در نظر گرفته است. به‌طور‌کلی، سری فانتوم گیمینگ یکی از بهترین گزینه‌ها ازنظر کنترل حرارت GPU محسوب می‌شوند و مدل سفید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت کارت گرافیک جدید ازراک هنوز مشخص نشده است؛ اما باتوجه‌به اینکه مدل‌های سفید در بازار معمولاً گران‌تر هستند، انتظار داریم قیمت آن کمی بیشتر از همتای مشکی‌رنگ باشد.

ازراک مجموعه‌ی کاملی از کارت‌های گرافیک AMD را راهی بازار کرده است و انتظار می‌رود با سری جدید فانتوم گیمینگ نیز کاربران بیشتری به خرید محصولات این شرکت روی خوش نشان دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات