ارسال کیک به مناسبت یک سال انتظار برای پردازنده گرافیکی

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
مردی بعد از یک سال انتظار برای دریافت پردازنده گرافیکی سفارشی، در نهایت به جای درخواست غرامت، به رشوه دادن متوسل شد و به مناسبت سالگرد سفارش خود کیکی برای فروشگاه ارسال کرد.
تبلیغات

مردی شوخ‌طبع در لهستان که در سپتامبر سال گذشته (شهریور ۱۳۹۹) پردازنده گرافیکی مدل RTX 3080 سفارش داده بود، بعد از یک سال انتظار برای دریافت سفارش خود، کیکی به نشانه تشکر از همراهی یک‌ساله برای این فروشگاه ارسال کرد.

فروشگاهی که سفارش او را ثبت کرده بود، اعلام کرد که شرکت‌های تأمین‌کننده به تعداد کافی پردازنده‌ گرافیکی در اختیار این فروشگاه قرار نداده‌ بودند.

به گزارش Techspot، این فرد چند روز بعد از ارسال کیک، پردازنده گرافیکی مورد نظر خود را دریافت کرد.

etory-cake

روی کیک به زبان لهستانی نوشته شده «یک سال در کنار هم» و در پایین کیک شماره سفارش چاپ شده بود.

شیرینی‌پزی که کیک سفارشی را حاضر کرده بود (E-Torty)، داستان این سفارش و ارسال کیک را یکی از جالب‌ترین سفارش‌های خود خواند و ترجمه پیام اصلی مشتری را همراه با عکس کیک در فیسبوک منتشر کرد:

سلام،می‌خواهم سفارشی ویژه همراه با متن نوشته‌ای ثبت کنم.سفارش به این آدرس ارسال شود: ██████این کیک به مناسبت اولین سالگرد ثبت سفارش RTX 3080 برای فروشگاه ارسال شود؛ می‌خواهم به آن‌ها یادآوری کنم که دقیقا یک سال پیش سفارشم برای این پردازنده گرافیکی را ثبت کرده‌ام؛ اما فروشگاه ادعا می‌کند که سفارش هنوز از سمت شرکت سازنده آن ارسال نشده است.یک چیزکیک سنتی سایز متوسط می‌خواهم که روی آن نوشته شده باشد: یک سال در کنار هم ۶۰۰۰۰۰۰۲۲۲۲۲

مدت کوتاهی بعد از تحویل کیک، شیرینی‌پزی E-Torty زیر پست قبلی خود، عکسی اضافه کرد که زیر آن نوشته شده بود: کارساز بود!

polish-man

E-Torty نام فروشگاه را تار کرده بود؛ اما طبق بررسی‌های VideoCardz، به نظر می‌رسد این سفارش در فروشگاه خرده‌فروشی به نام X-kom ثبت شده باشد.

X-kom در لهستان به تأخیر در ارسال سفارش و ضعف در ارائه خدمات پس از فروش شهرت دارد.

به گفته VideoCardz، فروشگاه X-kom در ماه آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) اعلام کرده بود که در صورت تمایل برای مشتریانی که ۱۰ ماه پیش کارت‌های گرافیک‌ مدل RTX 3070 و RTX 3080 را سفارش داده و سفارش خود را دریافت نکرده‌اند، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای اضافه، کارت گرافیک مدل RTX 3060 ارسال خواهد کرد.

این فروشگاه ادعا کرده بود که RTX 3060 قدرتی برابر با مدل‌های گران‌قیمت‌تر دارد؛ اما این ادعا به‌وضوح واقعیت ندارد.

به نظر شما یک سال انتظار برای دریافت سفارش مدت‌زمان معقولی است؟ شما در شرایط مشابه چه واکنشی نشان می‌دادید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات