GIGABYTE کارت گرافیک GTX 960 Xtreme Gaming با نورپردازی ۱۶.۷ میلیون رنگی RGB معرفی کرد

شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
گیگابایت به تازگی برای گسترش سری Xtreme Gaming خود کارت گرافیک GTX 960 4GB را معرفی کرده است. برای اطلاع از جزئیات این کارت گرافیکی در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

GIGABYTE با کارت گرافیک جدید GTX 960 4GB Xtreme Gaming اقدام به گسترش سری قدرتمند Xtreme Gaming کرده است. سری کارت های گرافیک Xtreme Gaming در گیمینگ و اورکلاکینگ عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند و البته ظاهر مدرن و زیبای این سری کارت‌های گرافیک نیز یکی از ویژگی‌های اصلی آن است.

گیگابایت

این محصول با نام کامل GV-N960XTREME-4GD کارت گرافیکی تقویت شده بر اساس Nvidia GeForce GTX 960 است که با نورپردازی RGB همراه شده. این کارت از PCB سفارشی‌سازی شده GIGABYTE بهره می برد و فرکانس‌های پایه و بوست آن نیز به طور کارخانه‌ای به ترتیب از مقدار مرجع انویدیا یعنی 1127MHz و 1178MHz به 1304MHz و 1367MHz رسیده‌اند.

گیگابایت

خنک‌کننده‌ی این کارت به طور کامل توسط GIGABYTE باز طراحی شده و از سیستم خنک‌کننده‌ی حرفه‌ای WindForce 2X در آن استفاده شده است. این خنک‌کننده از یک جفت فن ۹۰ میلی‌متری بهره می برد که جهت چرخش آن‌ها خلاف یکدیگر است تا دفع حرارت اجزای کارت گرافیک به بهترین شکل صورت گیرد.

فن‌ها و البته لوگوی GIGABYTE Xtreme Gaming که در بالای پوشش کولر دیده می شود دارای LEDهای RGB هستند که به وسیله‌ی نرم‌افزار، قابلیت شخصی‌سازی از میان ۱۶.۷ میلیون رنگ دارند. قسمت پشت کارت نیز با یک ‌back-plate پوشانده شده که در حین محفوظ نگه داشتن کارت از عوامل آسیب زننده مثل رطوبت و گرد و خاک، ظاهری مدرن و زیبا نیز پدید آورده است.

گیگابایت

VRM قدرتمند این کارت با ترکیبی از دو کانکتور PCI-Express 6-pin و 8-pin محصول را تغذیه می کند (نسبت به تنها یک کانکتور ۶ پینی در مدل مرجع انویدیا). این کانکتور ۸ پین افزوده شده، به توانایی اورکلاکینگ کارت و پایداری آن کمک بسزایی می کند.

گیگابایت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات