ایکس‌باکس وان در ماه آوریل به کشورهای بیشتری وارد خواهد شد

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
دو منبع خبری گزارش می‌دهند که کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت، طی ماه‌های آوریل و اکتبر به کشورهای بیشتری وارد شده و بازار خود را گسترش خواهد داد. مدل سفیدرنگ این کنسول در راه ارائه به بازار است و مایکروسافت ارائه نسخه‌هایی بدون درایو بلوری را در دستور کار خود قرار داده است.
تبلیغات

 مایکروسافت زمانی‌که در عرضه‌ی کنسول خود به‌طور گسترده با تأخیر مواجه شد، بسیاری از طرفداران خود را در مناطق خاص نا امید کرد. دو منبع معتبر خبری به‌تازگی گزارش کرده‌اند که دو موج عرضه دیگر برای این کنسول در راه است که یکی در آوریل و دیگری در اکتبر به وقوع خواهد پیوست. گفته می‌شود ایکس‌باکس وان در ماه آوریل به کشورهای ژاپن، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، هنگ‌کنگر، روسیه، آرژانتین، کلمبیا و شیلی وارد و عرضه خواهد شد. این کنسول در موج عرضه‌ی بعدی یعنی در اکتبر به کشورهای چین، لهستان، پرتقال، اسلواکی، مصر، جمهوری چک، مجارستان، یونان، فلسطین اشغالی، هند، اندونزی، ترکیه، عربستان صعودی، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی وارد می‌شود.

همچنین گزارش‌هایی نیز مبنی بر ارائه‌ی نسخه سفید رنگ کنسول بازی مایکروسافت در بازارهای منتخب و نیز ارائه‌ی یک نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تر بدون درایو بلوری وجود دارد که پیش‌تر به آن‌ها پرداختیم. همچنین انتظار می‌رود یک آپدیت نرم‌افزاری نیز برای برطرف کردن مشکلات موجود در ماه مارس برای این دستگاه ارائه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات