نسخه‌ی بتای سرویس پلی‌استیشن Now راه‌اندازی شد

یک‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی در نمایشگاه CES 2014 پرده از سرویس PlayStation Now برداشت. هفته‌ی پیش خبری در مورد ارسال دعوت‌نامه‌ها برای راه‌اندازی سرویس پلی‌استیشن Now در زومیت منتشر شد. هم‌اکنون این کمپانی نسخه‌ی بتای این سرویس را برای کاربران خود در بریتانیا دردسترس قرار داده است.
تبلیغات

کاربران بریتانیایی کنسول‌های بازی قادر هستند تا با اتصال به این سرویس برخی از بازی‌های ارائه شده را با استفاده از آن بازی کنند.

اولین بازی‌های ارائه شده در این سرویس شامل KillZone 3، Puppeteer و Shadow of the colossus است. سونی در نظر دارد تا Papo & Yo، Darksiders II، MX vs ATV:Alive، Disgaea 4، Ninja Gaiden 3 و Shatter است.

سونی برای استفاده از این سرویس کدهای مورد نیاز به‌همراه راهنمای استفاده را نیز منتشر ساخته است. فقط کافی است تا سرویس را لود کرده و اجرای بازی‌ها را در سرویس ابری سونی اجرا کنید. این فناوری سرویسی است که سونی مصمم است تا آن را برای تمامی کاربران خود فارغ از کنسول‌های بازی سونی، ارائه دهند. هم‌اکنون نسخه‌ی بتای این سرویس برای کاربران پلی ‌استیشن 3 فعال شده است، ولی همان‌طور که گفتیم در آینده تمامی کاربران کنسول‌های سونی قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود.

همان‌طور که از اسامی بازی‌های در دست ارائه برای این سرویس مشاهده می‌کنید، به‌نظر می‌رسد که سونی درصدد آزمایش انواع بازی‌های موجود است که شامل بازی‌های مسابقه‌ای، شوتر و... است تا سیستم خود را از جنبه‌های مختلف به ورطه‌ی آزمایش گذارد. مطمئنا در آینده شاهد عرضه‌ی طیف وسیعی از بازی ها در این سرویس خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات