مایکروسافت و Razer برای تولید لوازم جانبی ایکس‌باکس وان با یکدیگر همکاری می‌کنند

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم جانبی و سرگرمی دیجیتال، Razer اعلام کرده است که به‌زودی شروع به تولید محصولات جدیدی برای کنسول تازه معرفی شده‌ی مایکروسافت یعنی Xbox One خواهد کرد. به موجب قرارداد میان این دو شرکت، Razer محصولات جانبی و ثالثی که کمبود آن‌ها برای کنسول جدید مایکروسافت حس می‌شود را تولید خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان کنترلرهای غیررسمی را نام برد.
تبلیغات

 باتوجه‌به کنترلرها و هدست‌های بسیار محبوبی که این شرکت برای نسل قبلی کنسول‌ها تولید کرده است، می‌توان پیش‌بینی کرد که Razer برنامه ویژه‌ای برای ایکس ‌باکس وان مایکروسافت ترتیب داده باشد. کنترلرهای Sabertooth / Onza این شرکت محبوبیت خود را در میان گیمرها و تیم‌های eSport ثابت کرده است و نیز استیک‌ Atrox Arcade این شرکت، یکی از برترین استیک‌های جنگی بازار است که برتری خود را در رقابت‌های رسمی و بازی‌های خانگی نشان داده است. بنابراین به‌زودی باید شاهد مجموعه‌ی بی‌نظیری از کنترلرها و آرکید استیک‌های اختصاصی Razer برای کنسول ایکس ‌باکس وان باشیم. موسس Razer، مین‌لیانگ تن می‌گوید:

ما به‌دنبال بهبود تجربه‌ی کلی بازی‌های رایانه‌ای برای بازیکنان هستیم خواه این بازی‌ها روی کنسول اجرا شوند و خواه روی PC. ما قصد داریم ازطریق همکاری با شرکت معتبری نظیر مایکروسافت، به خوبی اهداف خود نظیر ایجاد محصولات بی‌نظیر برای اکس‌باکس‌وان را محقق کنیم. اکنون زمان هیجان‌انگیزی برای صدها هزار گیمر در سراسر دنیا است و ما هیجان‌زده‌ایم که بخشی از این جریان باشیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات