مایکروسافت نسخه‌ی سفید رنگ و نسخه‌ی 399 دلاری ایکس‌باکس وان را به بازار عرضه خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
گویا مایکروسافت تصمیم گرفته است تا ایکس‌باکس وان با رنگ سفید را که پیش از این محدود به کارکنان ردموندی‌ها بود، در آبان ماه سال جاری به بازار عرضه کند. همچنین نسخه‌ی جدیدی از این نسخه به بازار عرضه خواهد شد که قیمتی برابر 399 دلار خواهد داشت.
تبلیغات

به‌همراه نسخه‌ی سفید رنگ کنسول بازی ایکس ‌باکس، مایکروسافت Sunset Overdrive را نیز به منتشر خواهد کرد. همچنین یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌ روی مایکروسافت برای عرضه‌ی ایکس‌باکس در نسخه‌های متفاوت، توسعه‌ی نسخه‌ای با هارد یک ترابایتی است که فاقد دیسک بلوری باشد، مایکروسافت در نظر دارد تا این نسخه را با قیمتی برابر 399 دلار به بازار عرضه کند. هرچند ارائه‌ی نسخه‌ی 399 دلاری ایکس‌باکس درحال‌حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما مایکروسافت عرضه‌ی نسخه‌ی سفیدرنگ ایکس‌باکس را تأیید کرده است که در آبان ماه به بازار عرضه خواهد کرد.

علاوه بر موارد ذکر شد، مایکروسافت در اواخر اسفندماه ایکس‌باکس را به‌روزرسانی خواهد کرد که برخی مشکلات موجود در آن همچون مسائل مربوط به سرویس لایو ایکس‌باکس را بهبود داده و قابلیت‌های جدیدی را برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی به آن اضافه خواهد کرد.

اخیرا اخبار متفاوتی نیز در مورد بازی‌های در حال ساخت برای کنسول بازی ردموندی‌ها منتشر شده است. یکی از بازی‌های پرحرف و حدیث در این مورد، Forza Horizon است که در ادامه‌ی سری موفق Forza سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد، براساس شنیده‌ها سبک بازی در این محصول open-world‌ خواهد بود. Quantom Break در تعطیلات تابستانی قدم به بازار خواهد نهاد درحالی‌که Fable Legends نیز در تابستان سال ۲۰۱۵ راهی خانه‌های طرفداران این بازی رایانه‌ای خواهد شد. نسخه‌ی Anniversary بازی Halo 2 نیز با قابلیت‌های جدید همچون پشتیبانی از HD و حالت‌های جدید بازی به بازار عرضه خواهد شد. شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی بتای Halo 5 به‌همراه نسخه‌ی Anniversary این بازی نیز منتشر شده است.

مایکروسافت اخیرا امتیاز بازی رایانه‌ای Gears of War را از آن خود کرد که پس آز ان خبر از توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این بازی داد. براساس شایعات نسخه‌ی جدید بازی به زمانی در حدود دو و نیم سال نیاز دارد تا به‌طور کامل توسعه داده شده و به بازار عرضه شود، از این‌رو می‌توان انتظار داشت تا این بازی پیش از پایان سال 2016 میلادی ارائه گردد. بازی Titanfall نیز در تاریخ 11 مارس روانه بازار خواهد شد، که اولین بسته‌ی به‌روزرسانی پس از 45 روز و دومین بسته‌ی به‌روزرسانی پس از 120 روز برای آن ارائه خواهد شد.

براساس اطلاعات جدیدی که فاش شده، مایکروسافت در نظر دارد تا کنسول خود را در کشورهای جدیدی به‌طور رسمی راهی بازار کند. از جمله‌ی این کشورها می‌توان به ژاپن، کره‌ی جنوبی، تایوان، سنگاپور، هنگ‌کنگ، روسیه، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، کلمبیا، شیلی و آرژانتین اشاره کرد که مایکروسافت در فروردین ماه به عرضه‌ی ایکس‌باکس در این کشورها خواهد پرداخت. در مهرماه سال آتی نیز ایکس‌باکس وارد کشورهایی چون چین، لهستان، جمهوری‌چک، مجارستان، یونان، پرتغال، اسلواکی، ترکیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات‌متحده‌عربی، هندوستان، اندونزی و مصر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات