پتنت جدید سونی خبر از امکان تغییر شکل کنترلر Move کنسول پلی‌استیشن می‌دهد

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مطمئناً کنسول‌های بازی قدیمی را به خاطر می‌آورید که گیم‌پدهایی به شکل اسلحه کنار آن‌ها به بازار عرضه می‌شد. شاید بتوان با ترکیب این الگوها با گیم‌پدهای حرکتی همچون PlayStation Move، تجربه‌ی جدیدی را به دنیای کنسول‌های بازی آورد. با ما همراه باشید.
تبلیغات

مطمئناً هیچ‌یک از ابزار‌های جانبی تولید شده برای کنسول‌ها و مخصوصا گیم‌پد‌های حرکتی، کیفیت، زیبایی و کارایی لازم را در اختیار کاربران قرار نخواهد داد. این ابزار‌های جانبی برای استفاده از این گیم‌پد‌ها در بازی‌های مختلف و برای القا‌کردن حس و روند بازی به کاربران، با شبیه کردن گیم‌پد به ابزارهای مورد استفاده‌ی شخصیت موجود در بازی، به کار می‌رود.

اما به‌احتمال فراوان سونی این خلأ را در آینده‌ای نه چندان دور پر خواهد کرد؛ چراکه کمپانی سونی، پتنتی را به ثبت رسانده است که براساس آن، ابزارهای جانبی برای PlayStation Move، بصورت ماژولار تهیه خواهد شد که می‌توان در بازی‌های مختلف و با اتصال قطعات جانبی، این گیم‌پد را به شکل‌ها‌ی گوناگونی مورد استفاده قرار داد.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، می‌توان با جابجایی قطعات، این گیم‌پد را به‌عنوان شمشیر یا اسلحه مورد استفاده قرار داد. مطمئنا این یک ایده‌ی بسیار جالب است که می‌توان آن را در آینده‌‌ی نزدیک مورد استفاده قرار داد. این سیستم می‌تواند قیمت کنترلر Move‌ را بیشتر از میزان کنونی آن بکند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات