آمارهای فروش Ebay: کنسول Ps4 دو برابر Xbox One می‌فروشد

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شش هفته از عمر کنسول تازه سونی می‌گذرد. شش هفته‌ای که بیش از نیمی از آن به رقابت با Xbox One گذشته است و در طی آن کنسول سونی همچنان روند صعودی فروش خود را حفظ نموده است. اکنون نیز نوبت به آمارهای غیر رسمی فروشگاه Ebay رسیده است تا ما را با برنده‌های اولیه نسل هشتم در ماه اول عرضه آشنا سازد.
تبلیغات

هر چند هر دو کنسول بازی مایکروسافت و سونی، در همان روز نخست عرضه خود را در گروه یک میلیونی‌ها جای‌ داده‌اند، اما آمارهای فروشگاه Ebay، نشان از برتری سونی در ادامه این مسیر دارد. بر اساس این آمار، فروش کنسول سونی در این خرده فروشی بزرگ از مرز 2 میلیون دستگاه فراتر رفته است و با یک حساب سرانگشتی، در ازای هر دو کنسول PS4، یک Xbox One فروخته شده است. با توجه به این آمار، به نظر نمی‌رسد که دیگر چند روز باقی مانده تا پایان سال میلادی جاری، بتواند راه نجاتی پیش روی مایکروسافت برای پیروزی در آمار فروش بین دو کنسول قرار دهد. 

بر اساس گزارش منتشر شده از یکی از آنالیزورها، فروش فصل تعطیلات Ebay برای کنسول سونی 65 هزار دستگاه و برای کنسول مایکروسافت 33 هزار دستگاه بوده است. این آمار غیر رسمی با گزاراشات رسمی Ebay از فروش 10,000 دستگاه PS4 و 7,000 دستگاه ایکس ‌باکس در اولین تعطیلات آخر هفته مطابقت دارد. 

این آمار در مقایسه با نسل قبلی نیز نتایج قابل توجهی دارد. کنسول Xbox 360 در دو هفته ابتدایی عرضه خود در آمریکای شمالی، 326,000 واحد فروش داشت که چهل‌هزار از این رقم به فروشگاه Ebay اختصاص یافته بود.

با تمامی این تفاسیرو با وجود اینکه شواهد و آمارهای غیر رسمی فعلی، از پیروزی سونی در بخش فروش خبر می‌دهند، اما هنوز هم برای انتخاب یک برنده در فروش ماه اول، باید  منتظر ارائه آمارهای رسمی از سوی دو تولیدکننده مطرح باشیم. نظر شما چیست؟ عملکرد کدام یک از شرکت‌ها در نسل هشتم را مثبت ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات