Cut The Rope 2 بصورت انحصاری برای iOS عرضه می‌شود‎

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
دیروز کمپانی روسی ZeptoLab اعلام کرد که بازی پرطرفدار Cut the Rope 2 در 28 آذرماه سال جاری برای ابزارهای اپلی منتشر خواهد شد. متاسفانه از بین تمامی علاقمندان این بازی، تنها کاربران ابزار‌های اپلی قادر به استفاده از نسخه ی جدید این بازی خواهند بود، چراکه این بازی فعلا برای اندروید و ویندوز فون عرضه نخواهد شد.
تبلیغات

این بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود کمی سخت‌تر شده است، اما بازهم یک بازی مناسب برای کودکان خواهد بود. داستان آن همچون نسخه‌ی پیشین دور کردن آبنبات از عنکبوت‌ها بوده و علاوه بر موارد موجود در نسخه‌ی اول، مخلوقات جدید نیز به این بازی اضافه خواهند شد که برخی جهت یاری به شما و برخی دیگر برای ممانعت از رساندن آبنبات عمل خواهند کرد. در نسخه‌ی جدید بازی پنج شخصیت جدید و همچنین پنج محیط بازی جدید اضافه شده است.

یکی از محیط‌ها یا دنیاهای بازی، جنگلی است که موجودی با نام روتو در آن اشیا را از بالا به پایین یا بالعکس انتقال می‌دهد. محل بازی دیگری که اضافه شده است، یک حیاط خلوت یا به بیان دیگر یک زباله‌دان مخروبه است که شخصیت اضافه شده در آن یک جباب با نام بلو است که می‌تواند نمونه‌هایی از خود را تولید کند. در محیط دیگری که Sandy Dam نام دارد، موجود دیگری با نام لیک وجود دارد که قادر است با زبان خود، پل ایجاد نماید. همچنین دنیای زیرزمینی نیز در این بازی گنجانده شده است که شخصیت آن بو نام دارد و در صورت برخورد با شما، شما را ازبازی خارج خواهد کرد. در محیط آخر اضافه شده نیز که City Park نام دارد، موجودی با نام توس وجود دارد که با استفاده از فنر موجود روی سر خود، اشیا را حرکت می‌دهد.

این بازی با قیمت 99 سنت در روز عرضه قابل خریداری خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی بازی برای اندروید و ویندوزفون ذکر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات