سونی 2.1 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 را تا 10 آذرماه به‌فروش رسانده است

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی امروز در مراسم اختصاصی که برای پلی استیشن در ژاپن برگزار شد، رسما اعلام کرد که 2.1 میلیون دستگاه از نسل جدید کنسول بازی خود را تا 1 دسامبر به فروش رسانده است. این بدین معنا است که سونی تنها پس از 12 روز از عرضه PS4 به بازار امریکا و 2 روز پس از عرضه آن در اروپا توانسته فروش 2.1 میلیون دستگاه را رقم بزند.
تبلیغات

کمپانی سونی، در زمان عرضه‌ی این کنسول در بازار آمریکا، موفق به فروش یک میلیون دستگاه در عرض 24 ساعت شده بود، همچنین این موفقیت با ثبت فروش 1.1 میلیونی نیز در عرضه‌ی جهانی پلی ‌استیشن 4 ادامه یافته است. فروش جهانی این کنسول بازی شامل 32 کشور در سراسر جهان بوده که اروپا و آمریکای جنوبی را نیز شامل می‌شود.

اندرو‌هاوس، این فروش را موفقیت و رکوردی دیگر برای سونی و صنعت بازی‌های رایانه‌ای بیان کرده است.

من می‌خواهم از تمامی کاربران قدیمی و جدید پلی استیشن 4 به خاطر اعتماد به سونی و کنسول بازی آن، نهایت قدردانی و تشکر را به‌عمل آورم. داستان پلی‌استیشن 4 در ابتدای راه است. علاوه بر بازی‌های رایانه‌ای فوق‌العاده‌ای که توسط گروهی از بهترین‌ توسعه‌دهندان جهان ساخته شده است، ویژگی‌ها و سرویس‌های دیگری نیز در ماه‌های آتی به این کنسول اضافه خواهد شد.هرچند قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 روزبه‌روز افزایش خواهند یافت، تعهد ما در قبال توسعه‌ی دهندگان بازی‌ها و همچنین تفریحات رایانه‌ای همچنان پابرجا است. بازی‌های ویدئوی به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین نماد‌های هنر و سرگرمی مطرح است، از‌این‌رو ما به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود برای توسعه‌ و بهبود هرچه بیشتر پلی‌استیشن 4 ادامه خواهیم داد تا آن را به‌عنوان برترین محیط برای انجام بازی‌های رایانه‌ای تبدیل کنیم. از همه‌ی علاقمندان به‌دلیل صبر و اشتیاق بالای آن‌ها تشکر می‌کنیم، مطمئنا این موفقیت با وجود کاربران محقق شده است.

سونی برای فروش 5 میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن تا پایان سال مالی جاری برنامه‌ریزی کرده است که احتمالا به آن دست خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات