تماشا کنید: پلی‌استیشن 4 پنجه در پنجه‌ی گلوله‌ی کالیبر 50

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که بسیاری از علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای برای خرید پلی‌استیشن 4 لحظه شماری می‌کنند، یکی از خریداران کنسول جدید سونی، مقاومت آن را در برابر گلوله‌ی شلیک شده از یک اسلحه‌ی اسنایپ سنجیده است. شاید هیچ‌گاه در حالت عادی کنسول خود را اینگونه مورد آزمایش قرار ندهید، اما تماشای این ویدئو که جزئیات را با استفاده از حرکات آهسته نمایش می‌دهد، خالی از لطف نیست. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اعضای گروه RatedPR که به‌خاطر ازبین‌بردن بسیاری از گجت‌های نو رسیده به بازار اسمی و رسمی برای خود بر هم زده‌اند، در جدیدترین اقدام خود، به مبارزه با پلی ‌استیشن 4 جدیدالورود پرداخته‌اند! درحالی‌که بسیاری از پلی ‌استیشن‌ 4 های تولید شده، هنوز شانس خروج از بسته‌بندی و ارائه‌ی قابلیت‌های خود را پیدا نکرده‌اند، نسخه‌ای از کنسول سونی، به نبردی بی‌رحمانه با گلوله‌ی کالیبر 50 یک اسلحه‌ی اسنایپ دعوت شده است. این گروه برای این مبارزه، اسنایپ را از زاغه‌ی خود برگزیده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پلی‌استیشن 4 تاب مقاومت در برابر این اسلحه را نداشته و در شلیک دوم دست‌ها را به‌نشانه‌ی تسلیم به هوا برده که متلاشی شدن آن، گواهی بر این مدعی است. هرچند حفظ چارچوب اصلی در اولین شلیک، قابل تحسین است. ویدئوی ثبت شده از این مبارزه به‌ صورت اسلوموشن کوچک‌ترین جزئیات از این نبرد نابرابر را نمایش می‌دهد.

نکته‌ی قابل ذکر در مورد این ویدئو، نجات یافتن دسته‌ی جدید بازی است که می‌توان آن را در نسخه‌ی دیگری از پلی‌استیشن 4 به‌ عنوان دسته‌بازی دوم مورد استفاده قرار داد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات