اپلیکیشن Twitch در PS4 قابلیت تماشای بازی‌هایتان به دیگران را می‌دهد

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
تنها چند روزی تا آغاز نبرد بین نسل بعدی کنسول‌های بازی، باقی مانده و با ورود سونی در روز جمعه، نبرد بین دو مهره مطرح این بازی آغاز خواهد شد. در همین راستا و در کنفرانس امروز سونی، خبرهایی تازه از امکانات PS4 همچون اپلیکیشن Twitch منتشر شد. برای اینکه ببینید Twitch چیست و چه کاری قرار است برایتان انجام دهد، با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

 تا پیش از این در حین بازی کردن با کنسول، چت کردن و مکالمات گروهی به قدری مشکل‌زا بود که نیازمند یک صفحه نمایش جداگانه احساس می‌شد. اما با کمک اپلیکیشن Twitch بر روی کنسول جدید سونی، مکالمات  به صورت هوشمند در گوشه سمت راست صفحه قرار می‌گیرند و بدین ترتیب شما می‌توانید، نه تنها افرادی که برای تماشای بازی شما جمع شده‌اند را ببینید،‌ بلکه تمامی نظرات آن‌ها را در  رابطه با بازی کردنتان نیز بر روی همان صفحه مشاهده نمایید.

همچنین شما اگر به یک PlayStation Camera نیز مجهز باشید، می‌توانید پنل چت را به طور کامل حذف کنید و به صورت زنده و از طریق دوربین و میکروفون با یکدیگر گفت و گو نمایید. حتی می‌توانید کانال اختصاصی خود را ایجاد نمایید و ویدیوهای دوران گیمری خود را به عرصه نمایش بگذارید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ این امکانات تا چه حد می‌توانند مفید باشد و نظر کاربران را به خود جلب کند؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات