خریداران ایکس‌باکس وان، اکانت رایگان 6 ماهه اسکایپ دریافت می‌کنند

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به‌تدریج در حال انتشار ویژگی‌های کنسول بازی ایکس‌باکس وان است. ردموندی‌ها با علم به انتقادات موجود از نسل جدید کنسول بازی این شرکت و همچنین قدرت رقیب دیرینه‌ی خود یعنی سونی، سعی در مجاب کردن کاربران برای خرید ایکس‌باکس وان دارند.
تبلیغات

هرچند برقراری مکالمات ویدئویی در اسکایپ رایگان است، اما افرادی که تمایل به استفاده از سرویس مکالمه‌ی گروهی اسکایپ داشته باشند، باید مبلغی را به‌عنوان اشتراک ماهیانه که برابر با 4.99 دلار است، پرداخت کنند. اگر شما نیز یکی از مشترکان سرویس طلایی ایکس ‌باکس لایو باشید، مایکروسافت شش ماه مکالمه‌ی ویدئویی گروهی را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما قادر خواهید بود تا با استفاده از ایکس ‌باکس ‌وان خود این مکالمات را برقرار کنید. همچنین کاربران می‌توانند به‌ازای هرماه، 100 دقیقه مکالمه با تلفن‌های همراه و خطوط ثابت 50 کشور مختلف برقرار نمایند. مایکروسافت پیشنهاد‌های مشابهی را برای سرفیس 2 نیز ارائه داده است. این اقدامات، تلاشی در جهت هماهنگ سازی نرم‌افزارها و سرویس‌های نرم‌افزاری با محصولات سخت‌افزاری است.

ایکس‌باکس وان با بهره‌گیری از دوربین موجود در کینکت قادر است تا تماس‌های ویدئویی را با کیفیت 1080 برقرار کند. همانند ویندوز 8.1، مایکروسافت اعلانیه‌های متعددی را برای اسکایپ در ایکس‌باکس قرار داده است که از جمله‌ی آن می‌توان پنجره‌های باز شونده را نام‌برد. شاید بهترین قابلیت اسکایپ در ایکس‌باکس وان، قابلیت خارق‌العاده‌ی دوربین آن باشد، چراکه کینکت قادر است تا با شناسایی فرد مدنظر در محل استقرار، وی را تشخیص داده و با بزرگنمایی تصویر وی حتی در حالت حرکت، در طول مکالمه صورت فرد در حال صحبت را نمایش دهد. اسکایپ یکی از ابزار‌های مایکروسافت در جهت به حقیقت پیوستن شعار فرمانروایی در اتاق نشیمن کاربران است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات