ویتا جدید 17 مهرماه عرضه می‌شود: سبک تر، باریک‌تر و دوام باطری بیشتر

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
درست چند هفته پس از اعلام کاهش قیمت کنسول دستی پلی استیشن، سونی از نسخه‌ی جدید پلی استیشن ویتا رونمایی کرد. مدل جدید 15 درصد سبک‌تر و 20 درصد باریک‌تر از مدل قبلی خواهد بود و طول عمر باطری آن نیز به مراتب بیشتر شده است.
تبلیغات

ویتای جدید (فقط در مدل Wi-Fi) ابتدا در ژاپن و با قیمت 190 دلار عرضه می‌شود. در مدل جدید پلی استیشن ویتا شاهد بهبود سخت‌افزاری از قبیل شارژر مجهز به پورت micro-USB و 1 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هستیم.

مقاله‌های مرتبط:

    نکته‌ی قابل توجه دیگر تغییر صفحه نمایش از OLED به LCD است. همچنین امکان سفارش آن در رنگ‌های صورتی، مشکی، آبی، خاکستری زرد و سبز وجود خواهد داشت. علاوه بر رنگ‌بندی‌های متنوع، سونی قصد دارد 3 نسخه‌ی خاص از این محصول با نام‌های Gundam Breaker، God Eater و Otomate را نیز ارائه کند.

    به منظور ارتقاء حافظه‌ی داخلی دستگاه، سونی قیمت حافظه‌های جانبی آن را نیز کاهش داده است. قیمت حافظه‌ی جانبی 4 گیگابایتی 15 دلار و نمونه 32 گیگابایتی هم 68 دلار در نظر گرفته شده است. همچنین امکان سفارش کارت حافظه‌ی 64 گیگابایتی برای PS ویتای جدید با قیمت 105 دلار نیز وجود خواهد داشت. همانند مدل قبلی، پلی استیشن ویتا هم با بسته‌ی بازی «Play!» ارائه می‌شود که شامل بازی‌های از پیش نصب شده و یک کارت حافظه خواهد بود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات