مایکروسافت فرکانس پردازنده ایکس‌باکس وان را افزایش می‌دهد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
رقابت بین کنسول‌های بازی پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روزبه‌روز گرم‌تر از قبل می‌شود. در تازه‌ترین خبر منتشر شده از کنسول بازی ایکس‌باکس وان، گفته شده است که فرکانس پردازنده این محصول قبل از شروع تولید انبوه آن، افزایش پیدا کرده است.
تبلیغات

«یوسف مهدی»، مدیر بازاریابی بخش ایکس‌باکس در مایکروسافت در کنفرانس فناوری Citi اعلام کرد که درحال‌حاضر مایکروسافت از تمام ظرفیت‌های خود برای تولید انبوه ایکس‌باکس وان استفاده می‌کند تا بتواند به تعداد دستگاه مورد نیاز برای عرضه در آبان‌ ماه امسال دست یابد.

اما نکته جالب در مورد این کنسول بازی این است که درست یک‌ماه پس از اعلام خبر افزایش سرعت کلاک پردازنده گرافیکی ایکس‌باکس وان، مایکروسافت امروز اعلام کرده است که سرعت کلاک پردازنده این کنسول را از 1.6 به 1.75 گیگاهرتز افزایش داده است. با این اوصاف رقابت ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن 4 بیشتر نیز خواهد شد.

مهدی در مورد تولید انبوه این محصول می‌گوید:

این بزرگ‌ترین عرضه یک محصول خاص با ابعاد طراحی و تولید گسترده  در تاریخ مایکروسافت خواهد بود. ما در مایکروسافت تمام سعی خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم حداکثر تعداد مورد نیاز بازار را در زمان فروش، آماده عرضه کنیم.

نظر شما در مورد این کنسول بازی چیست؟ برنده واقعی در این نبرد سهمگین، کدام کنسول خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات