مایکروسافت برخی از بازی‌های ایکس باکس و PC را برای اندروید و iOS منتشر خواهد کرد

سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد، برخی از بازی‌های خود را برای iOS و اندروید منتشر کند. براساس گزارش خبرگزاری ژاپنی Nikkei، مایکروسافت قرارداد همکاری را با یک توسعه‌دهنده ژاپنی اپلیکیشن‌های موبایل با نام KLab منعقد کرده که پیرو آن برخی از بازی‌های مایکروسافت از جمله Age of Empires برای پلتفرم‌های موبایل از جمله iOS و اندروید تهیه و عرضه خواهد شد.
تبلیغات

در گزارش Nikkei آمده که مایکروسافت قصد دارد وارد بازار بازی‌های تحت موبایل شود. این اقدام مایکروسافت می‌تواند استراتژی این شرکت در مقابل سونی و نینتندو را نیز تحت الشعاع قرار دهد.

اما نکته عجیب در این تصمیم، انتخاب شرکت نه چندان بزرگ KLabs است. این شرکت تا به حال چندین عنوان را برای پلتفرم iOS و اندروید تهیه کرده، اما هیچ کدام از آن‌ها محبوب و پرفروش نبوده‌اند. حال بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این کمپانی انتخاب درستی برای ساخت بازی‌های حرفه‌ای و انجام پروژه‌های بزرگ نیست.

مایکروسافت احتمالا از فروش بازی‌های محبوبی همچون Age of Empire در پلتفرم‌های موبایل درآمد مناسبی را بدست خواهد آورد. Nikkei گزارش کرده که همکاری مایکروسافت و شرکت KLab فراتر از یک بازی خواهد بود، اما سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که برخی از اخبار مرتبط با این موضوع شامل اطلاعات نادرست هستند و درحال‌حاضر مایکروسافت برنامه‌ای فراتر از Age of Empires برای پلتفرم‌های موبایل ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات