پلی استیشن 4 در تاریخ 22 آبان ماه عرض می‌شود

دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
سونی در نمایشگاه E3 امسال در رابطه با زمان دقیق عرضه پلی استیشن 4 صحبتی به میان نیاورد و تنها اعلام کرد که این محصول پیش از پایان سال 2013 در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. حال منابع مختلف تأیید کرده‌اند که نسل بعدی کنسول بازی و سرگرمی سونی در تاریخ 13 نوامبر یا 22 آبان ماه یعنی دو هفته پیش از معرفی ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.
تبلیغات

اخیراً پوسترهای تبلیغاتی پلی استیشن 4 در برخی از فروشگاه‌های آلمانی و هلندی فاش شده است که روی آن‌ها تاریخ 13 نوامبر قابل مشاهده است. بدین‌ترتیب حداقل اطمینال داریم که سونی یک ماه قبل از پایان سال 2013 کنسول بازی خود را وارد بازار اروپا خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید، مایکروسافت تاریخ 27 نوامبر را برای عرضه ایکس باکس وان در نظر گرفته و این بدین معنا است که سونی دو هفته زودتر از رقیبب خود، پلی استیشن 4 را عرضه خواهد کرد.

وب سایت Computer and Video Games نیز اعلام کرده که در فروشگاه آلمانی Bol.com تاریخ 13 نوامبر برای پلی استیشن 4 درج شده است.

رقابت بین دو کنسول بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به‌شدت بالا گرفته است و دو کمپانی سونی و مایکروسافت تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا از هر روشی برای جذب علاقمندان بازی و سرگرمی استفاده نمایند. اخیراً مایکروسافت به دلیل بازخوردهای منفی کاربران به دلیل محدودیت‌های اعمال شده در ایکس باکس وان، مجبور به عقب نشینی شد و اعلام کرد که محدودیت‌ها را لغو می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید، نهایتا گیمرها کدامیک را انتخاب خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات