۵ بازی جدید به سرویس استریم اپل آرکید اضافه می‌شوند

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل آرکید / apple arcade
اپل قصد دارد به‌زودی پنج بازی جدید و سرگرم‌کننده را به سرویس آرکید اضافه کند.
تبلیغات

اپل آرکید قرار است میزبان پنج بازی جدید شود که اکثر آن‌ها سرگر‌م‌کننده به نظر می‌رسند. بازی اول Rabbids: Legends of the Multiverse خواهد بود که شما را وارد ماجراجویی کارتی در دنیای محبوب سری Rayman از یوبی‌سافت می‌کند.

بازی دوم Return to Monkey Island نام دارد و نسخه‌ی مدرن از سبک بازی‌های کلاسیک اشاره و کلیک محسوب می‌شود و به گیمرها امکان می‌دهد تا معماها را حل و جزایر جدید را با داستان‌های متنوع و جذاب کشف کنند.

بازی سوم، Tomb of the Mask است؛ در این بازی گیمرها وارد یک مقبره می‌شوند تا ماسک عجیبی را پیدا کنند. بازی چهارم Fabulous-Wedding Disaster نام دارد که گیمرها وارد دنیای برنامه‌ریزی عروسی در ۶ مکان پرزرق‌وبرق شهر نیویورک می‌شوند و مهارت‌های طراحی لباس خود را به چالش می‌کشند.

آخرین بازی، Where Cards Fall نام دارد؛ این بازی که برای اپل ویژن پرو طراحی شده است، به گیمرها امکان می‌دهد تا مهارت‌های فکری خود را در مقابل چالش‌هایی که در یک اتاق اتفاق می‌افتند، به چالش بکشند.

اپل می‌گوید در طول ماه می (اردیبهشت و خرداد) بازی‌های فعلی سرویس آرکید مانند ?Hello Kitty Island Adventure ،WHAT THE CAR و Ridiculous Fishing EX به‌روزرسانی‌هایی دریافت خواهند کرد.

اپل آرکید از طریق فروشگاه اپ استور در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت اشتراک ماهانه‌ی ۶٫۹۹ دلار به صدها بازی بدون تبلیغات و خریدهای درون‌برنامه‌ای دسترسی داشته باشند. این سرویس را می‌توان روی گوشی آیفون و سایر دستگاه‌های اپل استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات