‌تولید بازی جی تی ای ۶ حالا با سرعت بیشتری انجام می‌شود

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
دو شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ / GTA VI پوستر
توسعه‌ی بازی GTA 6 از امروز با بازگشت کارمندان راک‌استار به دفتر کار سرعت می‌گیرد.
تبلیغات

راک‌استار در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ است. طبق گزارش‌ جدید Tech4Gamers، این شرکت می‌خواهد از هرگونه تأخیر جلوگیری کند و برای این منظور از کارمندان خود خواسته است که از امروز برای کار حضوری به دفتر بازگردند. به‌لطف بازگشت نیروها، جی تی ای ۶ با روند سریع‌تری توسعه پیدا می‌کند.

راک‌استار در گذشته چندین بار بازی‌هایی ازجمله Red Dead Redemption 2 را به‌تعویق انداخته است. تمام بازی‌های موفق این استودیو مانند GTA 5 و Red Dead Redemption 2 با کار معمولی حضوری پنج روز در هفته توسعه داده شدند.

پس از همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰، راک‌استار و تیم‌های دیگر بخشی از ساعات کاری را دورکاری کردند. بسیاری از استودیوها این سیاست را همیشگی کردند؛ اما راک‌استار مخالف است. برخی از کارمندان راک‌استار درباره‌ی برگشتن به کار حضوری ابراز نارضایتی کرده‌اند.

شرکت تیک-تو (مالک راک‌استار) پیش‌بینی‌های عمده‌ای را برای سال مالی جدید خود با در‌نظر‌گرفتن عرضه‌ی GTA 6 ترسیم کرده است. شایعات اخیر درباره‌ی تأخیر احتمالی به سهام تیک-تو ضربه زده‌اند و این موضوع تلاش برای جلوگیری از تأخیر احتمالی را توجیه می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات