سازنده ریمیک Dead Space روی نسخه جدید بازی بتلفیلد کار می‌کند

سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ - battlefield 2042
بازی بعدی مجموعه‌ی بتلفیلد با کمک استودیو تولیدکننده‌ی ریمیک Dead Space در حال ساخت است.
تبلیغات

استودیو EA Motive، سازنده‌‌ی ریمیک کم‌نقص Dead Space در سال ۲۰۲۳، تأیید کرد که بازی بعدی بتلفیلد را توسعه می‌دهد. کار روی این بازی جدید به‌معنی توقف به‌روزرسانی‌های فصلی Battlefield 2042 پس از Season 7: Turning Point است.

بیانیه‌ی EA Motive توضیح می‌دهد که گروهی از توسعه‌دهندگان این استودیو به تیم‌های Criterion و DICE و Ripple Effect می‌پیوندند تا نسخه‌ی بعدی بازی Battlefield را کامل کنند. این بیانیه تأیید می‌کند که یک بازی با محوریت Iron Man همچنان در دست ساخت است.

ای‌اِی موتیو بازی بعدی بتلفیلد را «دنیایی با تجربه‌های چند‌نفره و تک‌نفره» توصیف می‌کند. بایرون بیدی، مدیر بتلفیلد، تأیید کرد که با افزایش تمرکز روی بازی جدید، پشتیبانی از Battlefield 2042 کاهش می‌یابد.

بیدی توضیح داد: «به پشتیبانی از بازی Battlefield 2042 با چالش‌ها، رویدادها، حالت‌های جدید و البته نگه‌داری مداوم ادامه خواهیم داد؛ اما فصل‌های رسمی ارائه نمی‌شوند.»

Battlefield 2042 هم‌اکنون برای کامپیوتر شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس دردسترس است. الکترونیک آرتز اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی بازی بعدی Battlefield و پلتفرم‌های پشتیبانی‌کننده از آن نداده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات