بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شد

دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی Call Of Duty Warzone Mobile جلوی سه سرباز با لباس‌ و نقاب مختلف ایستاده
ظاهرا کال آو دیوتی وارزون موبایل در بین مخاطبان محبوبیت کمتری نسبت‌به نسخه‌ی قبلی دارد.
تبلیغات

اکتیویژن از سال ۲۰۱۹ با انتشار نسخه‌ی موبایل کال آو دیوتی درآمد بسیاری به‌دست آورده و این بازی نه‌تنها برای اکتیویژن بلکه برای مایکروسافت نیز سودآور بوده است.

موفقیت کال آو دیوتی باعث شد که اکتیویژن به‌ فکر انتشار نسخه‌ی موبایل بازی کال آو دیوتی وارزون بیافتد؛ با این‌حال ظاهرا این نسخه عملکرد درخشانی نداشته است.

براساس گزارش پاکت‌گیمر، کال آو دیوتی وارزون موبایل در ۴ روز اول انتشار جهانی خود در ۲۱ مارس‌ (۲ فروردین) موفق به کسب درآمد ۱٫۴ میلیون دلاری شد. این بازی در تاریخ ۲۰ مارس (۱ فروردین) در دسترس برخی از مناطق قرار گرفته بود. میزان درآمد این بازی از تاریخ ۲۰ مارس به ۱٫۶ میلیون دلار می‌رسد.

درآمد حاصل از نسخه‌ی موبایل بازی کال آو دیوتی وارزون تنها یک‌سوم درآمدی است که اکتیویژن از کال آو دیوتی موبایل در چهار روز اول انتشار در سال ۲۰۱۹ به دست آورد. درآمد کال آو دیوتی موبایل تنها در چهار روز اول انتشار به ۴٫۲ میلیون دلار رسیده بود.

وارزون موبایل در اواخر سال ۲۰۲۲ به‌طور محدود منتشر شد و در دسترس کاربران برخی مناطق قرار گرفت. کال آو دیوتی وارزون موبایل تا امروز ۲٫۲ میلیون دلار درآمد داشته که ۴۷ درصد آن (۱٫۱ میلیون دلار) از بازیکنان ایالات متحده به‌دست آمده است.

وارزون به‌تازگی منتشر شده است و باتوجه به اهمیتی که اکتیویژن و مایکروسافت به بازی‌های موبایلی می‌دهند، این احتمال وجود دارد که در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد پیشرفت این بازی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات