مدل باب اسفنجی ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد!

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رسمی ایکس باکس سری ایکس نسخه Nickelodeon All-Star Brawl 2
مایکروسافت از نسخه‌ی ویژه‌ی ‌ایکس باکس سری ایکس با طرح باب اسفنجی رونمایی کرد.
تبلیغات

خرید ایکس باکس سری ایکس و خرید ایکس باکس سری اس همواره برای میلیون‌ها گیمر جذاب و هیجان‌انگیز بوده است؛ اما نمی‌توان انکار کرد که دو رنگ سیاه‌وسفید این دو کنسول دیگر خسته‌کننده شده‌اند. به همین دلیل بسیاری از طرفداران کنسول‌ مایکروسافت هیجان زیادی برای مدل‌های ویژه‌ی این محصول دارند.

هر زمان که مدل‌های سفارشی رونمایی شده‌اند، در انحصار رویدادها و قرعه‌کشی‌های مختلف بوده‌اند و در حجم بسیار کم عرضه شده‌اند؛ اما مدل جدید ایکس باکس سری ایکس برای مردم عادی نیز قابل خریداری است.

بر اساس بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، کنسول ایکس باکس سری ایکس نسخه‌ی Nickelodeon All-Star Brawl 2 با همکاری نیکلدئون، بست‌بای، گیم‌میل و پارامونت گیم استودیو طراحی شده است.

این کنسول با طراحی مکعبی و طرح جدید و خاص خود، شبیه شخصیت محبوب باب‌ اسفنجی است. در کنار این کنسول یک دسته‌ی خاص نیز به کاربر تحویل داده می‌شود که شخصیت‌های انیمیشن خاطره‌انگیز باب اسفنجی را نشان می‌دهد.

تصویر رسمی ایکس باکس سری ایکس نسخه Nickelodeon All-Star Brawl 2

کنسول مورد بحث به‌همراه خود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 را نیز خواهد داشت که ادامه‌ و نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Nickelodeon All-Star Brawl محسوب می‌شود؛ این یعنی کاربران قادر خواهند بود در کنسول طرح باب‌اسفنجی خود، در نقش باب‌اسفنجی بازی کنند.

کنسول جدید مایکروسافت تنها در آمریکا و در تعداد محدود در دسترس خواهد بود؛ این محصول از طریق فروشگاه اینترنتی بست‌بای در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

عرضه‌ی محصول در روز ۷ مارس ۲۰۲۴ (۱۷ اسفند ۱۴۰۲) آغاز می‌شود. قیمت کنسول ایکس باکس جدید ۷۰۰ دلار خواهد بود. بعید است که فروش این کنسول زیاد ادامه داشته باشد چراکه به احتمال زیاد تعداد محدودی از آن برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 با قیمت ۲۵ دلار در حراج فروشگاه مایکروسافت ایکس باکس در دسترس عموم قرار دارد. پس کاربران تمامی نسخه‌های ایکس باکس می‌توانند از انجام این بازی لذت ببرند و در نقش باب‌ اسفنجی به ماجراجویی و مبارزه بپردازند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات