شاید فردا خبر مهمی از GTA 6 اعلام شود

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بازی Grand Theft Auto VI
شایعه‌های ضدونقیض می‌گویند که فردا خبر مهمی درباره‌ی بازی جی تی ای ۶ اعلام می‌شود.
تبلیغات

از زمان انتشار اولین تریلر بازی GTA 6 در ۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۴ آذر ۱۴۰۲)، خبری رسمی‌ از این بازی منتشر نشده است. با توجه به نزدیک‌بودن کنفرانس مالی تیک‌تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار گیمز، احتمالاً در ۸ فوریه (۱۹ بهمن) خبرهای جدیدی از GTA 6 خواهیم شنید؛ شاید به‌صورت غیرمستقیم.

به گزارش اسپورتز کیدا، در کنفرانس‌های مالی تیک‌تو همیشه به بازی جی تی‌ ای اشاره شده است. طرفداران منتظرند خبری از GTA 6 (برای مثال تاریخ دقیقی از انتشار آن) به‌دست بیاورند. راک‌استار گیمز قبلاً فقط اشاره کرده که بازی در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

تیک‌تو در کنفرانس مالی سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ اعلام کرد که انتظار نقطه‌ی عطف قابل‌توجهی در سال مالی ۲۰۲۵ یعنی از آوریل ۲۰۲۴ تا مارس ۲۰۲۵ (فروردین ۱۴۰۳ تا فروردین ۱۴۰۴) دارد. بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند این نقطه‌ی عطف به انتشار GTA 6 اشاره می‌کند.

در کنفرانس مالی سال پیش، شرکت پیش‌بینی کرد هشت میلیارد دلار سود خواهد داشت و طرفداران آن را به GTA 6 نسبت دادند. بسیاری از کاربران بر اساس جزئیات مالی تیک‌تو، معرفی بازی GTA 6 را در سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی کرده بودند که تا پایان سال درست‌بودن آن ثابت شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات