قدم محکم آیفون در صنعت بازی؛ Death Stranding هفته آینده منتشر می‌شود

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مرد ایستاده در حالی که جنینی در دست دارد
بازی Death Stranding هفته‌ی آینده‌ برای آیفون‌های پرچمدار نسل جدید اپل منتشر خواهد شد.
تبلیغات

پس از عرضه‌ی بازی‌های رزیدنت ایول ویلیج و رزیدنت ایول ۴ در اپ‌ استور آیفون، بازی بعدی که به‌زودی راه خود را به این فروشگاه آنلاین باز می‌کند، Death Stranding Director’s Cut است.

جدیدترین بازی استودیو هیدئو کوجیما برای گوشی اپل مدل آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به همراه مک بوک و آیپد که از پردازنده‌های سری M برخوردار هستند در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) منتشر خواهد شد.

قیمت بازی در فروشگاه نرم‌افزاری اپل ۳۹٫۹۹ دلار است، اما موقتاً با پرداخت ۱۹٫۹۹ دلار می‌توان آن را با تخفیف خریداری کرد. Death Stranding برای افزایش نرخ فریم از فناوری MetalFX اپل استفاده خواهد کرد.

MetalFX می‌تواند در اجرای با‌کیفیت‌تر بازی به خصوص روی گوشی آیفون مؤثر باشد. بااین‌حال بازی‌های گذشته‌ی هیدئو کوجیما به خوبی برای محصولات اپل بهینه‌سازی شده بودند. بنابراین مهم‌ترین شرط اجرای بازی داشتن فضای ذخیره‌سازی کافی است.

براساس صفحه‌ی بازی در اپ‌استور برای نصب Death Stranding Director’s Cut به ۶۹٫۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

Death Stranding در ابتدا در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵ منتشر شد و سپس در سال ۲۰۲۲ به ویندوز راه پیدا کرد. جالب خواهد بود که ببینیم یک بازی نسبتاً قدیمی روی جدیدترین پردازنده‌های اپل چگونه عمل خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات