بازی جی تی ای ۶؛ آیا خودروها در GTA 6 بنزین تمام می‌کنند؟

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
GTA VI | GTA 6
جی‌تی‌ای ۶ شاید یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های ساخته‌شده باشد؛ اما گیمر‌ها از یک ویژگی خاص احتمالی آن بیزارند.
تبلیغات

راک‌استار گیمز با Red Dead Redemption 2 واقع‌گرایی را به سطوحی باورنکردنی رساند و طرفداران منتظرند وقتی جی‌تی‌ای ۶ در ۲۰۲۵ عرضه شد، یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های تمام دوران باشد.

البته اکنون هم به لطف گیم‌پلی‌ فاش‌شده‌ی این عنوان، سرنخ‌هایی درباره‌ی چند ویژگی واقع‌گرایانه‌ی جدید در این بازی به‌دستمان رسیده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان محدود بودن تعداد اسلحه‌هایی که شخصیت بازی می‌تواند همراه خود یا در خودرو داشته باشد، اشاره کرد.

با‌این‌حال، وقتی بحث به رانندگی می‌رسد؛ کاربران یک‌صدا از راکستار می‌خواهند که ویژگی معروف سری بازی مافیا را که در آن سوخت خودروی شما تمام می‌شد و نیاز بود در پمپ‌بنزین‌ها دوباره سوخت‌گیری کنید، به جی‌تی‌ای ۶ اضافه کند.

در پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، اکانت طرفداران سری بازی جی‌تی‌ای به نام TheGTAVerse گفت به نظر او راکستار باید برای افزودن «واقع‌گرایی» به تعقیب‌وگریز‌های پلیسی، ویژگی سوخت‌گیری خودرو را به جی‌تی‌ای ۶ اضافه کند.

این اکانت گفت: «تصور کنید که حین تعقیب‌وگریز‌ها، به‌خاطر اینکه سوخت تمام کرده‌اید کنار بکشید و تسلیم شوید. با اینکه این ویژگی برای حالت آنلاین مناسب نیست؛ اما تجربه‌ی بازی تک‌نفره را بهبود می‌دهد. نظر شما چیست؟»

سیستم سوخت‌گیری بازی مافیا را در ویدیوی زیر می‌بینید:

برخلاف انتظار، طرفداران جی‌تی‌ای ۶ به‌سرعت ناراحتی خود از پیشنهاد اضافه شدن سیستم سوخت‌گیری به این بازی را در بخش نظرات بیان کردند.

یکی از کاربران گفت: «[جی‌تی‌ای ۶] یک بازی شبیه‌سازی نیست. از تعقیب فرار کنیم که سوخت تمام کنیم؟»

فردی دیگر افزود: «باید مخالفت کنم، جایی می‌رسد که واقع‌گرایی بیش‌ازحد به دردسر بدل می‌شود. [مثلاً] اگر در حال تعقیب‌وگریز پلیسی، خودرویی با سوخت کم بدزدید، عذاب‌آور است.»

 ماد سیستم سوخت‌گیری برای بازی جی‌تی‌ای V - یک خودروی اسپرت نارنجی در پمپ بنزین از نمای سه چهارم جلو سمت راننده - روز
ماد سیستم‌ سوخت‌گیری برای GTA V
 ماد سیستم سوخت‌گیری برای بازی جی‌تی‌ای V - یک خودروی آبی در پمپ بنزین درحال سوخت‌گیری - از نمای سه‌چهارم بالا سمت شاگرد
ماد سیستم‌ سوخت‌گیری برای GTA V

یکی دیگر از طرفداران به آن دسته‌ای که برای واقع‌گرایی بیشتر مثل همین سیستم سوخت‌گیری هستند پیشنهاد داد که منتظر نسخه‌ی کامپیوتر شخصی جی‌تی‌ای ۶ بمانند و با مادهای گوناگون به خواسته‌ی خود برسند.

این کاربر گفت: «نه راکستار، ممنونم. من می‌خواهم جی‌تی‌ای بازی کنم نه شبیه‌ساز زندگی واقعی. اگر سیستم سوخت‌گیری می‌خواهید منتظر نسخه‌ی PC باشید که درست مثل جی‌تی‌ای V، بلافاصله از طریق ماد‌ها سیستم سوخت‌گیری را دریافت می‌کند.»

باوجوداین، هنوز راکستار درباره‌ی اضافه شدن یا نشدن سیستم سوخت‌گیری به جی‌تی‌ای ۶ اظهار نظری نکرده است؛ اما مطمئناً در طول زمان و با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار این بازی انقلابی، درباره‌ی آن بیشتر خواهیم دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات