اشتراک روزانه به سرویس GeForce Now انویدیا اضافه شد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اشتراک روزانه سرویس Geforce Now انویدیا
برای کاربرانی که اشتراک ماهیانه‌ی GeForce Now برایشان بیش‌ازحد طولانی باشد، اضافه شدن اشتراک روزانه سرویس استریم انویدیا خبر خوبی خواهد بود.
تبلیغات

GeForce Now سرویس استریم بازی انویدیا بر بستر کلاود است که امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز برای کاربران را از طریق سرورهای خودش تأمین می‌کند. درواقع به‌جای اینکه کاربران بازی‌ها را روی کامپیوتر خودشان نصب کنند، فقط به اتصال اینترنت پرسرعت و قابل اتکا به‌همراه اشتراک سرویس GFN انویدیا نیاز خواهند داشت تا بتوانند بازی‌هایشان را روی سرورهای قدرتمند این شرکت اجرا کنند. بااین‌حساب، سرویس محبوب انویدیا،‌ مثل بسیاری از سرویس‌های جهانی برای کاربران ایرانی موضوعیت نخواهد داشت.

علاوه‌بر خرید اشتراک ماهیانه،‌ کاربران می‌توانند از سطح رایگان و نامحدود سرویس انویدیا هم استفاده کنند که البته بازی‌ها را روی کیفیت پایین‌تری استریم خواهد کرد.

حالا و در رویداد CES 2024، انویدیا فرصت را مغتنم شمرده است تا از اشتراک روزانه‌ی GFN برای اشتراک‌های سطح Priority و Ultimate رونمایی کند. به‌این‌ترتیب، کاربرانی که به هر دلیل نمی‌خواهند اشتراک ماهیانه خریداری کنند و صرفا به دنبال دسترسی چندروزه برای GFN هستند، بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی به خواسته‌شان خواهند رسید.

انویدیا هنوز در مورد قیمت اشتراک‌های روزانه در سطوح مختلف کاربری اطلاع‌رسانی نکرده است اما قطعا قیمت آن در سطوح Priority و Ultimate با هم متفاوت خواهد بود.

در سطح اشتراک Priority، کاربران به سرورهای 1080p با نرخ نوسازی حداکثر ۶۰ هرتز و جلسات ۶ ساعته دسترسی خواهند داشت. سطح اشتراک گران‌قیمت‌تر Ultimate امکان دسترسی اختصاصی کاربران به سرورهای RTX 4080 با جلسات ۸ ساعته و استریم 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌کند.

انویدیا امسال در مراسم CES از گرافیک‌های سری سوپر رونمایی کرد. به گفته‌ی این شرکت، قیمت کارت گرافیک سوپر به‌صورت رقابتی تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات