تاریخ انتشار بازی جی تی ای ۶ لو رفت؟

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
لوسیا شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ / GTA VI با لباس زندان
طرفداران پروپاقرص GTA VI باتوجه به تاریخ برگزاری جلسه‌ی بعدی شرکت تیک-تو، بازه‌ی زمانی انتشار بازی را پیش‌بینی کرده‌اند.
تبلیغات

پس‌از انتشار اولین تریلر رسمی GTA VI و اشاره به انتشار این بازی در سال ۲۰۲۵، هنوز مشخص نیست دقیقاً در کدام ماه سال آینده‌ی میلادی درسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. البته بسیاری از افراد تصور می‌کنند نسخه‌ی جدید GTA در فصل بهار ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

طرفداران تیزبین با انتشار پستی در ردیت، تاریخ جلسات بررسی فصلی بعدی Take-Two Interactive را شناسایی کرده‌اند؛‌ شرکت مادر راک‌استار گیمز که توسعه‌دهنده‌ی سری GTA است. درحالی‌که Take-Two هیچ ارتباط مستقیمی با توسعه یا انتشار GTA VI ندارد، مطمئناً می‌تواند از تاریخ انتشار بازی مطلع باشد. هر سودی که فروش بازی به‌دست آید مستقیماً به جیب Take-Two خواهد رفت و باتوجه به درآمد هنگفت GTA V و ریزتراکنش‌های آنلاینش انتظار می‌رود درآمد چشمگیری به‌ارمغان بیاورد.

جلسه‌ی بررسی سه‌ماهه‌ی بعدی Take-Two برای ۴ فوریه‌ی ۲۰۲۴ (۱۵ بهمن ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده که ازنظر هواداران می‌تواند به دوره‌ی انتشار بازی ارتباط داشته باشد.

باتوجه به تریلر رسمی، به‌نظر می‌رسد ساخت GTA VI تمام شده و علاوه‌بر این گیم‌پلی بازی واقعاً فوق‌العاده است و دیدگاهی کلی از دنیای جهان‌باز آن را به‌تصویر می‌کشد. تریلر نشان داد بازی درحال حاضر بسیار واقع‌گرایانه و روان اجرا می‌شود که چنین سطحی از عملکرد برای نسخه‌های اولیه چندان منطقی نیست.

طرفداران GTA VI می‌گویند این بازی در فاصله‌ی بین ژانویه یا آوریل ۲۰۲۵ (دی ۱۴۰۳ تا فروردین ۱۴۰۴) منتشر خواهد شد. برخی پیش‌بینی‌ها نیز به انتشار بازی در روزهای خاص مثل ولنتاین اشاره دارند زیرا داستان GTA 6 به عشق و فداکاری نیز مرتبط است. تأیید شده است که جی تی ای جدید برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات