جی تی ای ۶ یکی از قابلیت‌های جذاب Red Dead Redemption 2 را به ارث می‌برد

جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویر منظره‌ی بازی GTA 6 از تریلر بازی
یکی از افشاگران ادعا می‌کند که بازی GTA 6 یکی از ویژگی‌های جذاب بازی Red Dead Redemption 2 را خواهد داشت.
تبلیغات

گمانه‌زنی‌ها در مورد GTA 6 همچنان ادامه دارد و کاربران و افشاگران در شبکه‌های اجتماعی از ویژگی‌های احتمالی این بازی صحبت می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه در بازی Red Dead Redemption 2 سازه‌های درون بازی بود که به مرور زمان و با طی کردن مراحل مختلف بازی ساخته می‌شدند. حالا گفته می‌شود این ویژگی در بازی GTA 6 هم وجود خواهد داشت.

GTA 6 قرار است واقع‌گرایانه‌ترین بازی تاریخ راک‌استار گیمز باشد. احتمالا شهرها و شهرک‌های مختلف شهر لئونیدا در بازی در طول زمان به تدریج گسترش می‌یابند، چه از طریق طی کردن مراحل بازی و چه از طریق به‌روزرسانی‌های پس از انتشار.

یکی از کاربران با انتشار پستی در ردیت ادعا می‌کند که محیط بازی GTA 6 به صورت پویا تغییر خواهد کرد. او می‌گوید: «در اطلاعات فاش شده و تریلر بازی ما چندین محل ساخت‌وساز را دیده‌ایم. من فکر نمی‌کنم آن‌ها را به همان شکل رها کنند چون بیش از ۳ نفر در پس‌زمینه پنهان شده بودند.»

پیش‌تر شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه حدود ۷۰ درصد از ساختمان‌ها در بازی GTA 6 قابل بازدید هستند. باید دید راک‌استار در نهایت این بازی پرهیاهو را با چه ویژگی‌هایی منتشر می‌کند.

بازی GTA 6 قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات