بازسازی تریلر GTA 6 در بازی GTA V [تماشا کنید]

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
GTA VI | GTA 6
بازسازی تریلر GTA VI در GTA V نشان می‌دهد کیفیت گرافیکی این دو بازی چقدر با یکدیگر تفاوت دارد.
تبلیغات

تریلر GTA 6 با استفاده از ابزارها و امکانات GTA V بازسازی شده است تا فاصله‌ی کیفیت بصری بین این دو نسخه را بهتر درک کنیم.

تریلری که کانال یوتیوب GTA Belgium بازسازی کرده است، تفاوت گرافیک بین GTA 6 و GTA 5 را نشان می‌دهد. این ویدیو همچنین نشان می‌دهد پنجمین نسخه از بازی محبوب راک‌استار چگونه سال‌ها پس‌ از انتشار همچنان به‌عنوان بازی‌ای محبوب و جذاب میان گیمرها شناخته می‌شود. جالب اینکه GTA V ابتدا برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد.

اینکه GTA VI یکی از زیباترین بازی‌های جهان‌ خواهد بود تقریباً تضمین‌‌شده است، زیرا نسخه‌ی ۶ این عنوان بسیار بهتر از Red Dead Redemption 2 به‌نظر می‌رسد؛ بازی محبوب دیگر راک‌استار که به‌نوبه‌ی خود واقعاً گرافیک جذابی دارد. این امکان همچنان وجود دارد که نسخه‌ی نهایی GTA 6 نسبت‌ به تریلری که دیده‌ایم پیشرفت داشته باشد و جلوه‌های بصری بهتری را به‌نمایش بگذارد.

به‌روزرسانی GTA V برای اولین‌بار ویژگی رهگیری پرتو (Ray-Tracing) را به این مجموعه اضافه کرد و به‌نظر می‌رسد GTA VI از سیستم نور و بازتاب کاملاً متفاوت بهره می‌برد که جلوه‌های بصری را بیش‌ از پیش بهبود خواهد داد.

شاید شما هم مثل ما پس‌ از دیدن تریلر GTA VI و هیجان بسیار بالایی که داشت، با دیدن تاریخ انتشار بازی در سال ۲۰۲۵ کمی ناامید شدید. این بازی ابتدا برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی یک‌ سال پس‌ از نسخه‌ی کنسولی آن یعنی ۲۰۲۶ دردسترس قرار گیرد؛ روندی که درمورد GTA V و Red Dead Redemption 2 نیز وجود داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات