سه‌گانه GTA به نتفلیکس می‌آید

یک‌شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
GTA San Andreas با گرافیک بهینه در ایکس‌باکس 360
نتفلیکس، غول استریم فیلم و سریال، گفته است که سه‌گانه‌ی GTA را به‌زودی به کاربرانش ارائه می‌دهد.
تبلیغات

نتفلیکس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که حال اضافه کردن Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition به فهرست بازی‌های پلتفرم خود است. تاریخ انتشار این سه‌گانه درست در زمان تعطیلات سال نو میلادی است که بسیاری از افراد وقت زیادی برای بازی دارند.

سه‌گانه‌ی GTA یک ریمستر از GTA III ،GTA: Vice City و GTA: San Andreas است. بازیکنان می‌توانند از امروز برای نسخه‌‌ی آیفون و نسخه‌ی مخصوص دستگاه‌ه‌های اندرویدی پیش‌ثبت‌نام کنند.

سه‌گانه‌ی GTA، هم در اپلیکیشن گوشی نتفلیکس و هم به صورت جداگانه برای مشترکین نتفلیکس در اپ‌استور و گوگل پلی ارائه می‌شود. این بازی برای کاربران در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) در دسترس خواهد بود.

Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition

نتفلیکس در حال ارائه‌ی بزرگترین عناوین صنعت بازی در سرویس پخش خود است. اکنون بازی‌های Kentucky Route Zero ،Before Your Eyes ،Oxenfree ،Immortality ،Spiritfarer و Dead Cells در نتفلیکس ارائه می‌شوند. سال آینده Katana Zero ،Death’s Door و Hades به نتفلیکس اضافه خواهند شد.

درست است که این مجموعه‌‌ی خیلی بزرگی از بازی‌ها نیست، ولی نتفلیکس بازی‌های پرطرفدار را به‌خوبی و بادقت برای ارائه انتخاب کرده است. همچنین بسیاری از این بازی‌ها به طور انحصاری روی گوشی اندرویدی یا گوشی آیفون از طریق اشتراک نتفلیکس ارائه می‌شوند.

گزارش‌های اخیر از این حکایت دارند که بازی‌های نتفلیکس توسط بخش قابل توجهی از کاربران بازی نمی‌شوند. نتفلیکس هرگز اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی چه بازی‌هایی را تجربه می‌کند و محبوب‌ترین بازی‌هایش چیست منتشر نکرده؛ اما به نظر می‌رسد که نتفلیکس با ارائه‌ی عناوین موفق تجاری با شناسایی نام‌های بزرگ که طیفی از سلیقه‌ها و تجربیات مختلف را در بر می‌گیرند، به موفقیت مالی خوبی دست یافته است.

سه‌گانه‌ی GTA، مجموعه‌ای از بازی‌های یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی، ممکن است یکی دیگر از دستاوردهای عالی برای سرویس نتفلیکس باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات