نینتندو سوییچ بعدی با نمایشگر اولد سامسونگ ساخته می‌شود؟

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نینتندو سوئیچ
طبق شایعات منتشر شده، نینتندو سوییچ بعدی به احتمال زیاد به پنل اولد ساخت سامسونگ مجهز خواهد شد.
تبلیغات

در روز‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه نسخه‌ی اولد استیم دک به پنل‌های ساخت سامسونگ مجهز است، منتشر شده بود. حال منابعی ادعا می‌کنند نسخه‌ی بعدی نینتندو سوییچ نیز به پنل‌های اولد غول فناوری سازنده‌ی انواع گوشی و تبلت یعنی سامسونگ مجهز خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده در سایت Chosunbiz، نینتندو برای تأمین پنل‌های اولد نسخه‌‌ی بعدی کنسول بازی خود در حال مذاکره با سامسونگ است. BOE نیز کاندید‌ دیگری بود که علاوه بر نینتندو، ولو هم برای تأمین پنل‌های اولد استیم دک به سراغ آن رفت، اما این شرکت چینی به دلیل مسائل نقض پتنت از رقابت کنار گذاشته شد.

ماجرا به جایی برمی‌گردد که سازنده‌ی انواع گوشی سامسونگ، BOE را به نقض پتنت‌های مورد استفاده‌ی خود متهم کرد و شکایتی از این شرکت چینی به همراه شرکت‌های تابعه‌اش در تگزاس به ثبت رساند.

هر دو شرکت نینتندو و ولو در ابتدا برای اینکه هزینه‌ی کمتری متقبل شوند به BOE مراجعه کرده بودند، اما بلافاصله پس از شکایت سامسونگ از این شرکت، به دلیل مشکلات احتمالی نقض پتنت از خرید پنل‌های اولد چینی‌ها منصرف شدند و به سراغ سامسونگ رفتند.

سامسونگ ادعا می‌کند که BOE پنج مورد از پتنت‌هایش را نقض کرده است. BOE نیز در اقدامی متقابل اقدام به شکایت از سامسونگ دیسپلی و سامسونگ الکترونیکس چین در شهر چونگ‌چینگ کرده است.

از جایی که شکایت‌های این‌چنینی ممکن است مدت‌ها به طول بینجامد، شرکت‌هایی نظیر نینتندو و ولو فاکتور‌هایی مانند قیمت پایین‌تر را نادیده گرفته‌اند و ترجیح می‌دهند از پنل‌های اولد سامسونگ استفاده کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات