بهترین بازی های دونفره برای گوشی (آنلاین و آفلاین)

سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
two-player-games-cover
در این مطلب بهترین بازی‌های دونفره برای گوشی اندروید و آیفون را به شما معرفی می‌کنیم تا به صورت آنلاین یا آفلاین از آن‌ها لذت ببرید.
تبلیغات

بازی‌های دونفره همانطور که از اسمش پیداست شامل دو بازیکن می‌شود که برای رسیدن به هدفی با یکدیگر رقابت یا همکاری می‌کنند. این بازی‌ها شامل سبک‌هایی مانند بازی‌های آفلاین و آنلاین یا بازی‌های استراتژیک هستند که به خوبی راه خود را به گوشی‌های موبایل پیدا کرده‌اند.

در این مقاله بهترین بازی‌های آنلاین یا آفلاین دو نفره در سال ۲۰۲۳ را معرفی کرده‌ایم؛ بنابراین چه دنبال بازی معمولی برای گذراندن وقت یا بازی چالش‌برانگیری برای تست مهارت‌های خود باشید می‌توانید آن را در لیست زیر پیدا کنید، پس بیایید شروع کنیم!

Badland

بهترین بازی های دو نفره معمولا مقداری برنامه‌ریزی‌های استراتژیک و تاکتیکی را در کدهای خود به کار می‌برند تا محصول نهایی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد. بازی Badland هم یکی از همین بازی‌هاست!

badland

هدف شما در بازی کنترل لکه‌ای است که باید از مانع‌ها و مکان‌های مختلف عبور کند تا چالش‌های هر مرحله را به پایان برساند. شاید این کار از نظر تئوری آسان به نظر برسد اما در عمل سخت‌تر از آن چیزی هست که فکر می‌کنید، به خصوص زمانی که دو یا چند نفره آن را امتحان کنید. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان در اندروید تجربه کنید اما برای کاربران گوشی‌ های آیفون، این بازی هزینه کمی برمی‌دارد.

Bowmasters

یکی از بهترین بازی‌های دو نفره Bowmasters است، یک PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) کوچک، سرگرم‌کننده و عجیب برای رقابتی جذاب. در این بازی هرچیزی که از یک بازی احمقانه و جذاب انتظار دارید مانند خشونت کارتونی و سبک هنری زیبا پیش روی شماست.

Bowmasters

در این بازی هدف این است که با سلاح‌های مختلف حریف خود را از بین ببرید اما باید حواستان به محیط اطراف و فیزیک بازی باشد و آن را به نفع خود تمام کنید. برای یادگیری بیشتر Bowmasters می‌توانید در ابتدا آموزش‌های لازم را گذرانده و در نهایت آن را به صورت رایگان در اندروید و iOS تجربه کنید.

Burgle Bros

برخی از بهترین بازی‌های دو نفره نیز در بخش‌های زیادی کوتاهی می‌کنند و مراحل را به صورت انفرادی پیش می برند اما بازی Burgle Bros از این نظر با بقیه فرق داشته و به راحتی می‌توانید آن را با یکی از دوستان خود تمام کنید.

Burgle Bros

شما در این بازی باید گاوصندوق‌های مختلف را بدزدید تا پول بیشتری به جیب بزنید اما در این راه با موارد مختلفی مانند فرار از دست نگهبانان یا پنهان‌کاری‌های زیادی روبرو می‌شوید. همچنین در صورت بازی به صورت دو نفره تمام این خطرات نیز دو چندان می‌شوند پس باید مهارت‌های خود را برای کارهای تیمی بالا ببرید.

Clash Royale

کلش رویال که یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار شرکت سوپرسل است که اخیرا برای کاربران ایرانی تحریم شده، بازی تماما دو نفره‌ای بوده که هم می‌توانید با دوست خود و هم با شخصی بیگانه بازی کنید. در این بازی شما دارای برج فرماندهی و نگهبانی خود هستید و با استفاده از نیروهای مختلف که به تدریج توانایی آن‌ها را گسترش می‌دهید، باید از مقر خود محافظت و نیروهای دشمن را نابود کنید.

clash-royale

این بازی دارای محیطی پویا و جذاب بوده و ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. لینک‌های دانلود این بازی برای گوشی‌های اندروید و iOS در پایین آمده است.

Crossy Road

بازی Crossy Road یکی دیگر از بازی‌های جذاب دو نفره بوده که دارای مکانیک‌های کاملا ساده و شبیه بازی‌های کلاسیک است. تنها کاری که لازم است انجام دهید باید از موانع دوری کنید تا مسیر هر مرحله را بدون ضربه خوردن طی کنید. البته این کار آسان نخواهد بود و اتومبیل‌های زیادی با سرعت بالا در حال حرکت در مسیر هستند.

Crossy Road

اگر بخواهید، می‌توانید Crossy Road را به صورت دو نفره نیز بازی کنید که در این حالت نمایشگر گوشی به دو قسمت تقسیم می‌شود. همچنین می‌توانید گوشی خود را به تلویزیون هوشمند نیز وصل کنید و از تجربه بازی روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر نیز لذت ببرید.

Dots and Boxes

بازی‌های نوبتی همیشه گزینه مناسبی برای اوقات فراغت محسوب می شوند اما تنها بدی آن‌ها بازی همیشگی با هوش مصنوعی تعبیه‌شده در بازی است. بازی Dots and Boxes با فراهم کردن بازی به صورت دو نفره، این حس بد را از بازی‌های نوبتی دور کرده است.

Dots and Boxes

این بازی کلاسیک که در آن باید نقطه‌ها را با خطوط به هم وصل کنید، هم قابلیت اتصال آنلاین به سرور برای بازی با افراد دیگر را دارد و هم می‌توان آن را به صورت آفلاین با یکی از دوستان خود تجربه کنید. در ادامه می‌توانید این بازی را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS دانلود کنید.

Dual

برخی بازی‌های دو نفره از قابلیت تقسیم صفحه گوشی برای اجرای بازی بین دو نفر استفاده می‌کنند اما بازی Dual به شما اجازه می‌دهد تا در یک زمان و با دو گوشی مختلف آن را با دوستان یا نزدیکانتان تجربه کنید.

dual

شما در حالت‌های مختلف دوئل، دفاع و منحرف کردن می‌توانید Dual را تجربه کنید که از طریق اتصال وای‌فای یا بلوتوث بین دو گوشی، ارتباط به راحتی برقرار می‌شود. از آن جایی که در هر دو طرف بازی اشخاص حقیقی وجود دارد، چالش‌های بازی نیز به مراتب بالاتر می‌رود.

Duel Otters

Duel Otters بازی جذاب دو نفره‌ای است که در آن می‌توانید با استفاده از آواتارهای Otter با هم دوئل کنید!

Duel Otters

در این بازی ۱۳ حالت مختلف برای تجربه کردن وجود دارد که هر کدام مهارت‌های مختلفی مانند سرعت، هماهنگی دست و چشم و موارد دیگر را به چالش می‌کشند. اگر از حالت فعلی خسته شدید، به راحتی می‌توانید به حالت دیگری سوییچ کرده تا چیزهای جدیدتری را تجربه کنید. این بازی همچنین از حالت‌های تک نفره Arcade و Training نیز پشتیبانی می‌کند تا در زمان‌های تنهایی حوصله‌تان سر نرود.

Genshin Impact

بازی Genshin Impact یکی از بهترین بازی‌های co-op بوده که با گیم‌پلی و گرافیک سطح بالا، طراحی فضای چشم‌نواز و جهان باز بودن خود دانلودهای زیادی را در فروشگاه‌های مختلف تجربه کرده.

Genshin Impact

این بازی برای اندروید، iOS و نینتندو سوییچ رایگان است اما برای تجربه آن نیازمند به گوشی با سخت‌افزار نسبتا قوی هستید. این بازی اکشن سیستم جنگی خاصی دارد و یکی از بهترین آیتم‌های تک نفره یا چند نفره در دنیای گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود.

Glow Hockey 2

بازی Glow Hockey 2 در دنیای واقعی نیز وجود دارد و ما بیشتر آن را در شهربازی‌ها یا اتاق‌های بازی دیده‌ایم که برای اجرای آن حتما به دو نفر نیاز است.

Glow Hockey 2

در این بازی شما می‌توانید در گوشی یا تبلت خود که بازیکنان در دو طرف دستگاه قرار می‌گیرند با دوستان خود بازی کنید. شما باید سعی کنید از دروازه خود دفاع کرده و به حریف گل بزنید. شما همچنین می‌توانید در ادامه این بازی جذاب را برای گوشی‌های اندروید و آیفون دانلود کنید.

QuizUp

بسیاری از بهترین بازی‌های دو نفره روی کار تیمی و مهارت طرفین تمرکز دارند. با این حال، گاهی اوقات بهترین بازی‌های دو نفره بر اساس کارهای ذهنی نیز پیش می‌روند تا مهارت یک فرد. یکی از نمونه‌های عالی، بازی QuizUp بوده که بر اساس اپلیکیشنی با همین نام ساخته شده است.

quizup

در این بازی ذهنی شما می‌توانید در موضوعات مختلفی مانند تاریخی، ورزشی، لوگو، سینمایی یا هزاران موضوع دیگر دانایی خود را به چالش بکشید تا بر اطلاعات عمومی شما نیز افزوده شود. پس اگر به دنبال بازی ذهنی و دور از مهارت و عکس‌العمل‌های سریع هستید، بازی QuizUp گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

Ready, Steady, Bang

آیا تا به حال در مورد غرب وحشی خیال‌پردازی کرده‌اید؟ طوری که دوس داشته باشید هیجانات زندگی در آن زمان را تجربه کنید؟ Ready, Steady, Bang دقیقا بازی کارتونی با حال و هوای دوران وسترن است و انجام آن نسبتا ساده بوده و تنها کاری که نیاز است انجام دهید تفنگ خود را بیرون آورده، شلیک کنید و حریفتان را بکشید.

ready-steady-bang

بازی در کل بسیار ساده است و زمان‌بندی و شمارش معکوس متفاوتی دارد. علاوه بر این، تعداد زیادی انیمیشن مرگ مختلف در آن وجود دارد که می‌توانید شاهد آن‌ها باشید، بنابراین هر کشتار کارتونی نیز در‌ نوع خود سرگرم‌کننده است. متاسفانه این بازی در دستگاه‌های iOS حدود ۱ دلار هزینه داشته و برای اندروید هم موجود نیست اما هزینه آن قطعا ارزش تجربه شما را دارد.

Santorini

یکی دیگر از بازی‌های خوب دو نفره Santorini بوده که در آن وظیفه شما ساختن برج خود و قرار دادن آیتم‌های موردنظر روی آن است. توجه داشته باشید که هدف حریف شما نیز دقیقا همین بوده و از این طریق می‌تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد.

Santorini

در این بازی انجام استراتژی و تاکتیک‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد و از اینکه چطور بتوانید با حریف خود به صورت ذهنی مبارزه کنید مهم است پس باید حواستان را جمع کنید. در ادامه می‌توانید این بازی جذاب را از فروشگاه‌های مختلف برای دستگاه خود دانلود کنید.

Uno

بازی‌های رومیزی جذابیت زیادی دارند که Uno نیز یکی از آن‌هاست. از آن‌جایی که ممکن است این بازی در حالت معمول به صورت دو نفره اجرا نشود اما یکی از بازی‌هایی است که حالت دو در مقابل دو را معرفی می‌کند.

uno

بازی Uno که به صورت رایگان برای اندروید و iOS موجود است شاید شبیه سایر بازی‌های دو نفره نباشد اما اگر به گیم‌پلی رقابتی و مشارکتی علاقه دارید شاید بد نباشد که آن را تجربه کنید.

Words With Friends 2

در بازی Words With Friends 2 که می‌توانید با غریبه‌های آنلاین به صورت تصادفی بازی کنید، باید کلماتی ایجاد کرده که طولانی باشند و از همین طریق در هر راند پیروز شوید.

Words With Friends 2

این بازی نیز به قدرت تفکر و ذهن شما بستگی داشته و شاید نوعی تمرین ذهنی هم محسوب شود. شما می‌توانید این بازی جذاب را برای اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر دریافت کنید.

Backgammon Online

Backgammon Online

عنوان Backgammon Online (تخته‌نرد) بازی دو نفره فوق العاده‌ای است که تجربه‌ای جذاب و استراتژیک را برایتان رقم میزند. در این بازی با ترکیبی از شانس و مهارت، بازیکنان می‌توانند از مسابقات هیجان‌انگیز انفرادی لذت ببرند که نیاز به تفکر تاکتیکی و تصمیم‌گیری دارد و آن را به انتخابی عالی برای بازی بین دوستان و خانواده تبدیل می‌کند.

امیدوارم با تجربه بازی‌های معرفی شده، اوقات خوشی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. اگر گزینه سرگرم‌کننده دیگری دارید خوشحال می‌شویم تا آن را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران زومیت نیز در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات