سونی با تصاحب پلتفرم‌های مسابقاتی، سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش‌های الکترونیکی را گسترش می‌دهد

سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو پلی استیشن Playstation روی کنسول PS5
پلتفرم Repeat.gg که مسابقاتی در حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیکی برگزار می‌کند، به تصاحب سونی درآمد. سونی قبلاً پلتفرم Evo را نیز تصاحب کرده بود.
تبلیغات

سونی از تصاحب Repeat.gg، یک پلتفرم نام‌آشنا در حوزه‌ی برگزاری مسابقات ورزش‌های الکترونیکی، خبر داده است. این جدیدترین نمونه از سرمایه‌گذاری شرکت تولیدکننده‌ی کنسول‌های سری پلی استیشن در صنعت ورزش‌های الکترونیکی محسوب می‌شود.

Repeat.gg تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مسابقه با محوریت بازی‌های محبوبی مثل Fortnite و League of Legends و Call of Duty: Warzone برگزار کرده و بیش از ۲٫۳ میلیون نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

استیون رابرتس، از اعضای سونی اینتراکتیو انترتینمنت،‌ می‌گوید: «همراه با تیم بااستعداد Repeat.gg هیجان‌زده‌ایم که راه‌های بیشتری دردسترس گیمرها قرار دهیم تا درگیر بازی‌های رقابتی شوند و در همین حین دامنه‌ی فعالیت خود در حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیکی را گسترش دهیم. این تازه آغاز سفر ما است و بی‌صبرانه منتظریم تا در آینده جزئیات بیشتری را با شما در میان بگذاریم.»

آن‌طور که زومجی می‌نویسد Repeat.gg به دلیل تصاحب شدن توسط سونی می‌تواند به منابع و فناوری‌های بیشتری دسترسی داشته باشد و بعدا مسابقات متمرکز بر بازی‌های متنوع‌تری را راه‌اندازی کند. Repeat.gg قرار است در کنار پلی استیشن،‌ به پشتیبانی از از دیگر پلتفرم‌ها شامل کامپیوتر شخصی، موبایل و سایر کنسول‌های بازی ادامه دهد.

مقاله‌های مرتبط:

    تصاحب Repeat.gg در حالی اتفاق می‌افتد که سونی سال گذشته در همکاری با RTS پلتفرم مسابقات ورزشی Evo را نیز تصاحب کرده بود. مسابقات بعدی Evo ماه آینده‌ی میلادی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. سونی هم‌اکنون ازطریق پلتفرم PlayStation Tournaments مسابقات اختصاصی خودش را برگزار می‌کند.

    توافق بین سونی و Repeat.gg جدیدترین نمونه از تمایل سونی به تصاحب شرکت‌ها است. سونی هفته‌ی گذشته پس از مد‌ت‌ها قرارداد تصاحب Bungie (توسعه‌دهنده‌ی بازی Destiny) را تکمیل کرد. این شرکت سال گذشته از همکاری گسترده با Discord نیز خبر داده بود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات